عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدس، فریاد رسای مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب و منفور اسراییل است

فرماندار بندرترکمن:

قدس، فریاد رسای مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب و منفور اسراییل است

قدس، فریاد رسای مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب و منفور اسراییل است

بیست و هفتمین راهپیمایی سراسری روز قدس با حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه بندرترکمن برگزار شد.

در این راهپیمایی فرماندار بندرترکمن ضمن خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان مراسم گفت: قدس فریاد رسای مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب منفور اسراییل و صهیونیسم بین الملل است رژیم غاصبی که با همدستی همپیاله های استکباری خویش به جان ملتهای مظلوم اسلامی افتاده است.

 وی ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزود: حضور باشکوه ملت اسلامی در این اجتماع بزرگ بشری حاکی از حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم ددمنش صهیونیست و حکومتهای وابسته از جمله آل سعود است.

 فرماندار بندرترکمن با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور در مذاکرات هسته ای تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم با توجه به روند مذاکرات هسته ای نوعی پشتیبانی از حقوق و عزت کشور است تا استکبار جهانی و رژیم های وابسته به آن بداند ملت انقلابی ایران در همه حال اعم از گرما و سرما پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی است و هیچگاه از حق مسلم هسته ای خود کوتاه نمی آید.

 نماینده عالی دولت در بندرترکمن با اشاره به سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نشان دادن این همدلی و همزبانی را در انتخابات سراسری اسفندماه سال جاری خواستار و یادآور شد: همدلی و همزبانی ملت و دولت در هفتم اسفندماه پای صندوقهای رای مهر تاییدی بر مشارکت ملت در تصمیم گیری های دولت است.

  امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن با گرامیداشت روز بزرگ قدس در جمع مردم گفت: قدس روز وفاداری با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است و ملت مظلوم فلسطین همواره با شهامت و استقامت مثال زدنی خود هر روز به هدف اصلی ونهایی خویش که همان پیروزی است نزدیک تر می شود.

 آخوند کُر افزود: حمایت همه جانبه مسلمانان جهان در این روز نور امید را در دل ملت مظلوم فلسطین پرفروغتر نموده تا زمینه ظلم حکومتهای غاصب هر چه زودتر از جهان برچیده شود.

 امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن با اشاره به وعده نصرت خداوند در قران به مستضعفین جهان تصریح کرد: وعده پیروزی و نصرت خداوند متعال در قرآن به ملتهای مظلوم و ستمدیده حتمی است و نمونه تحقق آن را می توان در حکومت رسول اکرم (ص) با ظهور اسلام دانست که در اوایل تبلیغ دین اسلام پیوسته از سوی ظالمان زمان مورد تحقیر و اذیت بودند اما سرانجام دروازه اسلام به دست مستضعفین و مظلومان تاریخ گشوده شد و اسلام ناب محمدی عزت و عظمت را به آنان هدیه کرد.

 آخوند کُر با اشاره به آغاز این حرکت برخاسته ملتهای مسلمان از سوی امام راحل خاطر نشان ساخت: این حرکت الهی با الهام گرفتن از ارزشهای امام راحل اغاز شد و امروز ادامه آن به دست پرتوان مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه امت اسلامی صورت می گیرد.

 وی یادآورشد: آمریکا بداند با تربیت تروریست های جهان از جمله داعش هیچگاه نخواهد توانست برمسلمین مسلط شود چرا که ملتهای مسلمان با آگاهی خویش جلوی تفرقه های آنان را گرفته و تمام نقشه های آنان را نقش برآب می کند.

  امام جمعه اهل تشیع بندرترکمن با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس با وجود گرمای هوا اظهار داشت: جنایات رژیم سفاک سعودی در یمن ادامه راه رژیم غاصب اسرائیل است که هیچگاه در تاریخ فراموش نخواهد شد.

 وی با اشاره به همپیالگی بی چون و چرای آل سعود با رژیم صهیونیستی و آمریکا اضافه کرد: جنایات خائنین المسلمین با اقدامات وحشیانه خود در یمن علیه مردم مظلوم یمن از اقدامات مشرکین صدر اسلام نیز بدتر است چرا که مشرکین در ماههای حرام هیچ جنگ و جنایتی به راه نمی انداختند چون این ماهها را حرام می دانستند.

 حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: امروز حکومت آل سعود با حملات وحشیانه به ملت مظلوم یمن در ماه رمضان و کشتار کودکان و زنان، خوی حیوانی خود را به نمایش گذاشته که نشات گرفته از خوی استکباری آمریکا و اسرائیل است.

 امام جمعه بندرترکمن خاطر نشان ساخت: خدا در قران شدیدترین دشمنان اسلام را یهود دانست آیا رژیم آل سعود تاکنون جنایات اسرائیل را محکوم کرده است؟! امروز داعش در سراسر کشورهای اسلامی با پروژه اسلام هراسی به دنبال چیست؟ آیا نه اینکه در صدد نمایش چهره خشن و متهجرانه از اسلام ناب محمدی است تا پیروان آن را در جهان کاهش دهد؟!

 وی یادآور شد: ما امت پیغمبر رحمت و مهربانی هستیم لذا در اسلام هیچ صحبتی از قتل و عام و کشتار کودکان و زنان به میان نیامده است لذا جنایات آل سعود دنباله رو حکومتهای سلطه گر و غاصب جهان است.

 حجت الاسلام منصوری تاکید کرد: بی شک در آینده ای نزدیک شاهد نابودی رژیم آل سعود، وهابیت، استکبار و استعمار جهانی خواهیم بود.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .