عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل امور روستایی استانداری


دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل امور روستایی استانداری

دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل امور روستایی استانداری

صبح امروز سمیعی مدیرکل امور روستایی استانداری با حضور در فرمانداری شهرستان کلاله با فرماندار و بخشداران مرکزی و پیشکمر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل دفتر کار فرماندار صورت گرفت ، برزگر فرماندار کلاله نقش روستاها در توسعه و چرخش چرخ اقتصاد را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت : روستاییان منشا خدمات بسیار زیادی در عرصه های اقتصادی و تولید مواد خام هستند و از این رو باید توجه بیشتری به این حوزه شود تا روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتری از سوی روستاییان باشیم.

برزگر در ادامه با اشاره به محرومیت روستاهای شهرستان گفت : متاسفانه روستاهای شهرستان کلاله به لحاظ برخورداری از امکانات رفاهی جزو معدود روستاهای محروم در کشور محسوب می شوند از این رو باید توجه بیشتری به حوزه روستایی این شهرستان شود تا غبار محرومیت از چهره روستاهای شهرستان برداشته شود .

وی سپس به مسئله کوچ روستاییان به شهرهای بزرگ از جمله تهران اشاره کرد و گفت : به سبب کمبود امکانات رفاهی ،آموزشی و بویژه اشتغال زایی جمعیت جوان روستاییان به شهرهای بزرگ مهاجرت میکنند که این مسئله در افق یک دهه آینده مشکلات زیادی را در تمامی حوزه های هم برای روستا و هم برای شهرهای بزرگ ایجاد میکند .

مدیرکل امور روستایی سپس با اشاره به رسالت دفتر امور روستایی در تجهیز و تمهید مقدمات توسعه روستاها گفت : باید به روستاها بعنوان مرکز تولید مواد اولیه و بویژه روستاهای بحرانی و محروم توجه بیشتری شود و در این راه بخشداران نقش موثری در شناساندن نقاط محروم دارند و ارتباط بخشداران بعنوان متولی روستاها با دفتر امور روستایی نقش موثری در ایجاد تعامل سازنده دارد .

در پایان مدیرکل امور روستایی از بخشداری پیشکمر و روستاهای شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت روستاها و نیازهای آنان قرار گرفت .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 988
  • کد خبر : 11765