عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید با عاملین و توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر برخورد جدی شود


باید با عاملین و توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر برخورد جدی شود

باید با عاملین و توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر برخورد جدی شود

صبح امروز بخشدار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله گفت : مبارزه با این آسیب خانمان سوز باید از مبادی ورودی و با سرشبکه های اصلی صورت بگیرد تا دیگر شاهد تکثیر و آثار مخرب آن در جامعه بویژه در بین نسل جوان نباشیم .

ابراهیمی در ادامه افزود : در سال زراعی 93-94 در برخی از مزارع گندم شاهد کشت برخی از بذور کشاورزی قاچاق و غیراستاندارد بودیم که بدلیل تغییرات ژنتیکی صورت گرفته در این بذور تهدیدی آشکار برای سلامت جامعه است .

وی در ادامه با اشاره به استفاده از این بذور در مزارع کشاورزی خواستار ورود کارگروه کشاورزی در برخورد جدی با متخلفان شد .

ایشان در ادامه افزود متاسفانه در مجامع ورزشی مشاهده شده که جوانان و نوجوانان از ناس و بسته های بی تی استفاده میکنند که این زنگ خطری برای نسل جوان است و باید تمهیدی صورت بگیرد تا با آن مقابله شود .

در ادامه جلسه فرامرزی رئیس محیط زیست به شکار غیرمجاز پرندگان شکاری توسط تعدادی از افراد سودجو در مناطق شکار ممنوع شهرستان اشاره کرد و گفت : متاسفانه در شهرستان به کرات دیده شده که شکارچیان پرندگان شکاری و نادر از اقصی نقاط استانبه این شهرستان می آیند و اقدام به تله گذاری و شکار پرندگان نادر میکنند که اگر به همین منوال ادامه پیدا کند و برخوردی با متخلفین نشود زیست بوم منطقه و پرندگان نادر از بین خواهند رفت که این خود آسیبی خواهد بود به محیط زیست .

وی گفت اداره محیط زیست شهرستان با نیرو و ادوات اندک به تنهایی قادر به برخورد با متخلفین نیست و نیاز به همکاری نیروی انتظامی است .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 871
  • کد خبر : 11799