عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست رابطین جوان ادارات گنبدکاووس برگزار شد


نشست رابطین جوان ادارات گنبدکاووس برگزار شد

نشست رابطین جوان ادارات گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در نشست با رابطین جوان ادارات با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت با اقدامات سنجیده و حساب شده زیر نظر منویات روشنگرانه مقام معظم رهبری توانست در مهار تورم،و ایجاد امید و شور و نشاط و برقراری انضباط مالی و افزایش رشد اقتصادی و امنیت و آرامش گامهای موثری بر دارد.
مهندس حمیدی خاطر نشان کرد: مبانی ما هیچوقت با مبانی ابر قدرتهای جهان یکی نخواهد شد و قدرت ایران در مذاکرات هسته ای ثابت کرد که ایران صلح طلب است و با امنیتی که در کشور وجود دارد قدرتهای جهانی خواستار سرمایه گذاری در ایران باشند.
وی با اشاره به بهره برداری از 82 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 314 میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد.
وی برگرداندن سازمان مدیریت را در برقراری انضباط مالی موثر دانست و افزود: تاثر آن در تخصیص اعتبارات توازن بخشی برای شهرستان گنبد کاووس موجب افزایش اعتبارات عمرانی اقتصادی شد.
وی از افزایش 7 برابری اعتبارات اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: در انجام پروژه های شهرستان اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت بوده است.
مشاور جوان فرمانداری ویژه نیز در این جلسه با گرامیداشت روز دولت جوانگرایی و ایده پردازی گفت: یکی از اولویتهای اصلی دولت جوان باوری است باید به نیروهای جوان کشور بها داده شود زیرا کشور ما در پنجره طلایی جمعیتی قرار دارد اگر از این پنجره عبور کنیم جمعیت دیگر جوان نیست .
اعظم پاکدل مهمترین مسائل جوانان را سلامت آموزش اشتغال و مسکن و تحکیم بنیان خانواده و اخلاق و معنویت و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد

نشست رابطین جوان ادارات گنبدکاووس برگزار شد

 

نشست رابطین جوان ادارات گنبدکاووس برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 629
  • کد خبر : 12258