عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه آسفالت دوراهی کلاله تا پل وروردی شهر آغاز شد


پروژه آسفالت دوراهی کلاله تا پل وروردی شهر آغاز شد

 پروژه آسفالت دوراهی کلاله تا پل وروردی شهر آغاز شد

فرماندار کلاله در بازدید از پروژه آسفالت مسیر دو راهی کلاله تا ابتدای پل ورودی شهر کلاله گفت : این پروژه در واپسین روزهای هفته دولت آغاز شد که حد فاصل 2 راهی کلاله تا پل کوسه را شامل میشود .

نصرت برزگر افزود : این پروژه به طول 4 کیلومتر و از محل اعتبارات ملی مسیر 2 راهی تا ابتدای ورودی شهر کلاله را شامل می شود .

وی افزود : یکی از دغدغه های اصلی مردم شهرستان آسفالت مسیر ورودی شهر کلاله بود که دست اندازهای زیادی را داشت و موجبات نگرانی و بروز خطراتی را برای رانندگان ، مسافرین و گردشگران بوجود آورده بود .

مهندس دبوری رئیس اداره راه و شهرسازی نیز گفت : مسیر ورودی شهر کلاله حدفاصل 2 راهی تا ابتدای ورودی شهر دچار مشکلات زیرساختی اساسی بود که این مهم حدفاصل روستای حاج علی اسلامی تا پل ورودی شهر قابل رویت و اعتراض مردم بود که با همکاری فرماندار و نماینده محترم شهرستان اجرای عملیات آسفالت این پروژه در پایان هفته دولت آغاز شد .

دبوری افزود : در فاز بعدی عملیات افزایش باند و تکمیل فاز دیگر پل کوسه را داریم که امیدواریم تا پایان سال این پروژه نیز اجرایی شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی گفت این فاز اول این پروژه تا اواسط هفته آینده به اتمام می رسد .

مسیر 2 راهی کلاله تا قبل از تفکیک شهرستا های گالیکش و مراوه تپه جزو حوزه سرزمینی شهرستان کلاله بود که پس از تفکیک شهرستان ها و تقسیمات جدید شهرستانی 2 راهی کلاله تا ابتدای جایگاه cng جزو محدوده سرزمینی گالیکش آورده شد که این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای ساکنین روستاهای اطراف و جداسازی منطقه ای که از گذشته متعلق به حوزه شهرستان کلاله بود شد .

پروژه آسفالت دوراهی کلاله تا پل وروردی شهر آغاز شد

 

پروژه آسفالت دوراهی کلاله تا پل وروردی شهر آغاز شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1031
  • کد خبر : 12382