عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد


سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های مرتبط در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : اگر بخواهیم به مفهوم واقعی پدافند غیر عامل بپردازیم می توانیم آن را با مدیریت بحران تفکیک کنیم و مدیریت بحران مقوله ای است که در بلایای طبیعی  فعالیت دارد ، در صورتی که بحران های غیر طبیعی در راستای رسالت پدافند غیر عامل بوده و عامل انسانی در آن دخیل است.

"علی اصغر میرزایی" افزود : در حال حاظر مقابله دولت ها براساس تاکتیک های غیر مشخص بوده و این میطلبد که بتوانیم علم و تجربه لازم را کسب کرد.

وی با اشاره به برنامه های هسته ای کشور گفت : دشمنان برنامه ریزی های متعددی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و از تاکتیک های مختلف استفاده کردند که با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و مسوولین ، همه تهدیدها خنثی شد..

این مقام مسوول اظهار داشت : تمامی این موضوعات این را القا میکند که باید کاملا هوشیار بود و با برنامه ریزی درست و مناسب با اینگونه تهدیدات مقابله کنیم .

فرماندار بندرگز بر فراگیری علم و دانش تخصصی در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید داشت .

میرزایی به برگزاری انتخابات سال جاری اشاره کرد و گفت : دشمن از هر ترفندی برای ضربه زدن به انتخابات استفاده میکند و اعضای شورای پدافند غیر عامل ، نقاط تهدید آمیز دشمنان را در ارتباط با انتخابات بررسی و ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز اظهار داشت : دشمنان با شایعات و تحریک ، در صدد آسیب زدن به روند برگزاری انتخابات هستند و در این زمینه مدیران ضمن دقت بیشتر و رصد مستمر مسائل موضوعات ، بایستی با همکاری مردم  تمامی توطئه های آنان را خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در امر آموزش توجه بیشتری داشته باشند افزود : دوره های آموزشی متناسب با رسالت دستگاها نیز برگزار شود.

سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

 

سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

 

سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل در بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 2246
  • کد خبر : 13919