عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخابات ،خط قرمز دولت است


استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخابات ،خط قرمز دولت است

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخابات ،خط قرمز دولت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس، هرگونه استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها در انتخابات اسفند 94 را خط قرمز دولت دانست و گفت: با متخلفان در هر رده و سطحی بشدت برخورد می شود.
مهندس حمیدی درجمع دهیاران این شهرستان اظهار داشت: هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات علیه یا به نفع نامزدی را ندارد و مدیران، بویژه دهیاران باید مراقب باشند که مورد سوءاستفاده نامزدها قرار نگیرند.
وی، برگزاری انتخابات سالم و رقابتی و نیز صیانت از آرای مردم را از اولویت های مهم و جدی دولت تدبیر و امید دانست و افزود: هرگونه تخلف درحوزه انتخابات، قابل بخشش نیست و دولت با متخلف در هر رده و سطحی که باشد، بشدت برخورد می کند.
مهندس حمیدی اضافه کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها و به لحاظ حقوقی نباید علیه یا به نفع کاندیدایی وارد عرصه انتخابات شوند بلکه باید زمینه حضور پرشور مردم در این صحنه سیاسی را فراهم نمایند.
شهرستان گنبدکاووس باافزون بر 325 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی با 132 روستا و بخش داشلی برون با 30 روستا و حدود 40 نقطه جمعیتی درشرق گلستان و درفاصله یکصد کیلومتری از مرکز این استان واقع است

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2243
  • کد خبر : 14279