عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست خبری فرماندار آزادشهر در خصوص برگزاری انتخابات


نشست خبری فرماندار آزادشهر در خصوص برگزاری انتخابات

نشست خبری فرماندار آزادشهر در خصوص برگزاری انتخابات

صبح امروز سه شنبه مورخ 94/09/24 نشست خبری انتخاباتی با حضور شفائی فرماندار ، قاضوی معاون فرماندارو اصحاب رسانه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

 شفائی فرماندار ضمن قدردانی از جمع رسانه خواستند که در ایجاد شور و نشاط انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه نقش موثر تری را ایفاء نمایند .

 فرماندار شهرستان اصحاب رسانه را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانستند که باید خواسته بحق و قانونی مردم را با رعایت اصول منعکس کنند و این پل ارتباطی دوطرفه و تردد در آن باید روان و با آرامش باشد

 رئیس مرکز حوزه انتخابیه و رئیس هیأت اجرایی شهرستان آزادشهراز برگزاری 15 جلسه ستاد انتخابات و آمادگی این ستاد جهت انجام یک انتخابات پر شور خبر داد. 

وی در ادامه گفت: کل صندوق های اخذ رأی در انتخابات قبل 88 صندوق رای بوده است . از این تعداد 33 صندوق ثابت شهری – 34 صندوق ثابت روستایی– 7 صندوق سیار شهری و 14 صندوق سیار روستایی بوده است .

وی در این راستا افزود : تعداد واجدین رأی در انتخابات گذشته شهرستان شصت و هشت هزار نفر بوده است که از این تعداد پنجاه و چهار هزار نفر معادل 82 درصد واجدین شرایط در انتخابات قبل شهرستان ، مشارکت داشتند.

شفائی رئیس ستاد انتخابات شهرستان از تمامی اصحاب رسانه در خواست نمودند در ایجاد شور انتخاباتی هر آنچه درتوان دارند انجام داده و فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان هم در کنار آنها خواهد بود .

در ادامه این نشست قاضوی معاونت محترم فرمانداری شهرستان هم از آمادگی پاسخگویی و ارتباط تمام وقت با اصحاب رسانه خبر داد .

 در خاتمه هریک از مدیران وبسایت ها و خبر گزاری ها به ارائه دید گاه پرداختند .

نشست خبری فرماندار آزادشهر در خصوص برگزاری انتخابات
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 900
  • کد خبر : 15354