عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان با فرماندار گمیشان


دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان با فرماندار گمیشان

دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان با فرماندار گمیشان

فرماندار گمیشان در دیدار با مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اظهار کرد:حمایت بیمه از روستائیان عامل مهمی در ماندگاری ،حفظ و بقاء جمعیت در روستاها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان یکی از دغدغه های اصلی مردم را بیمه دانست و خاطر نشان کرد:بیمه سهم بسزایی در افزایش میزان امید به آینده و پشتوانه محکمی برای مردم خواهد بود .

فرماندار گمیشان با تاکید بر ایجاد اعتماد ،آگاه سازی و اطلاع رسانی با مشارکت بخشداران، ادارات مرتبط حوزه بیمه،شوراهای اسلامی و دهیاران در خصوص خدمات بیمه روستایی را ضروری دانست .

دراین دیدار همچنین مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان گفت:تمام تلاش خود را جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر به کارخواهد گرفت تا در آینده نزدیک این قشر در زمان پیری علاوه بر درد و رنج جسمی ،درد و رنج فقر و نداری را نداشته باشند.

وی افزود:شهرستان گمیشان با 36درصد کل افراد جذب شده در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر رتبه نخست را بین شهرستان های استان دارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان خاطر نشان کرد: 79 درصد جامعه هدف از روستائیان شهرستان گمیشان جذب بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر شده است.

گفتنی است افراد با حداقل سن 18 سال می توانند جذب صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر شوند.

دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان با فرماندار گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 872
  • کد خبر : 16324