عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان در فرودگاه کلاله

فرماندار کلاله :

آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان در فرودگاه کلاله

آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان در فرودگاه کلاله

 مراسم رسمی جشنهای دهه فجر شهرستان کلاله به یاد ورود حضرت امام خمینی(ره) از فرودگاه کلاله آغاز شد.

برزگر فرماندار کلاله در سخنانی با تبریک ایام ا.. دهه فجر گفت: ایران اسلامی یک قدرت منطقه ای با حضور دلاور مردان ،سربازان گمنام و پاسداران عزیزمان دایره امنیت را فراتر از مرزها برده است.

وی اشاره ای به تلاشهای انجام شده در جهت رفاه مردم اشاره کرد و به انتخابات پرداخته و گفت: حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب مد نظر است و با توجه به همکاری و تعامل موجود بین هیئت اجرایی و نظارت ان شا ا.. حاصل خواهد شد.فرماندار کلاله تاکید کرد ان شا ا.. در راهپیمایی 22 بهمن همه در کنار هم همراه با مسئولین حماسه ای دیگر خواهیم آفرید.

امام جمعه کلاله هم در این مراسم که با حضور مسئولین و خانواده شهداء برگزار شده بود گفت: خواست خدا بود که ما به این عزت و استقلال برسیم و امروز ما پای سفره کریمانه شهیدان و امام خمینی (ره) نشسته ایم و باید قدردان باشیم. وی گفت: همه عزت و سرافرازی را به همت امام (ره) و حضور مردم و اهداء جان شهیدان بدست آورده ایم. امام جمعه کلاله گفت: از برکت انقلاب اسلامی دست رژیم صهیونستی و اجانب و ظالمین ستمگراز سر مردم کوتاه شد. وی افزود امروز همه باید برادرانه در کنار هم مشوق این مردم باشیم. بدانیم ملتی بهتر از ملت ایران نیست. این ملت در همه سختیها صبوری کردند و نجابت به خرج دادند . هروقت نیاز بوده در صحنه حاضر شده اند . قدردان این ملت باشیم.بدانیم این میزها متعلق به شهداست.خدمت به مردم را به خوبی انجام دهیم.

در ادامه مراسم همزمان با ورود امام خمینی (ره) کارناوال وسایل نقلیه از فرودگاه کلاله به حرکت درآمدند و پس از به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد 9دی به گلزار شهیدان رفته و با شهدای خفته در این گلزار تجدید پیمان کردند. مسیر بعدی گلزار شهدای گمنام بود و سپس به دفتر امام جمعه رفته و با ایشان دیدار مسئولین انجام گرفت.

در این جلسه هم فرماندار با تبریک ایام ا.. فجر تاکید کرد: انتخابات پرشور و انتخاب اصلح در اصل پیش رو است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 679
  • کد خبر : 17135