عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان برگزار شد


مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان برگزار شد

مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان برگزار شد

با حضور استاندار گلستان،معاونین استانداری ،فرماندار گرگان ،مدیران کل و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گرگان مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان برگزار شد.

"حیدر علی احمدی" فرماندار گرگان در این مراسم گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا از دولتمردان شهید و خدوم ملت،بویژه شهیدان رجایی و باهنر که اسوه های خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تجلیل به عمل آورده و در پیمودن راه شهیدان و تحقق منویات آنان میثاق تازه کنیم .

وی بیان داشت: هفته دولت فرصتی است تا با ارائه گزارش خدمت به مردم عزیز که ولی نعمتان ما هستند به مرور انتظارات متقابل مردم و مسئولین پرداخته و در ادامه مسیر ،با تقویت همدلی و مستحکمتر نمودن پیوند دولت –ملت موانع پیش روی انقلاب را یکی پس از دیگری هموار و راه سعادت و سربلندی کشور عزیزمان را با هم طی کنیم .

فرماندار افزود: دولت تدبیر و امید در طی یکسال گذشته همه توان خود را به کار گرفت تا به رفع مشکلات کشور و تأمین مطالبات ملت جامعه عمل بپوشاند و سطح آرامش و امید جامعه را ارتقاء دهد و با تحرک بخشی به دیپلماسی در سیاست خارجی جلوی صدور قطعنامه از سوی مجامع جهانی علیه ملت ایران را بگیرد و جایگاه کشور را در حوزه بین الملل ارتقاء بخشد و علیرغم اعمال تحریم و مضایق شدید منابع ،مانع تنزّل میزان خدمت به آحاد ملت و بویژه قشر محروم جامعه گردد و در فضای داخلی کشور به نهادینه کردن تجربه جدیدی تحت عنوان گفتمان اعتدال همت بگمارد .

وی تلاش برای آرامش در داخل و تلطیف فضای کشور با تابلو کردن مشی اعتدال ، دفاع از نجابت و اصالت و فرهیختگی ملت در مجامع بین المللی ، تهیه بسته خروج از رکود،تدوین پیش نویس طرح مسکن اجتماعی ، تلاش در جهت کاهش نرخ تورم و ارائه بسته حمایتی در حوزه سلامت را بخشی از خدمات یکساله دولت اعلام کرد که انشاءا... در طی هفته اخیر هرکدام از این موارد برای مردم عزیز تشریح خواهد شد .

فرماندار از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در استان و سطح شهرستان را تلاش در تکمیل سند آمایش استان ،تلاش در جهت تنظیم سند توسعه در حوزه های مختلف اجرایی در جهت هدفمند شدن برنامه ها ،اقدام به تجربه راههای نرفته لیکن سخت در حوزه اشتغال، دستور تهیه کتاب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت استان مطابق برنامه ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به بهره برداری رساندن تعداد زیادی از پروژه های عمرانی اعلام کرد که همه این موارد قطره ای از دریای خدمت رسانی به مردم شریف می باشد وبیانگر این است که انقلاب اسلامی نوید بخش دورانی مشعشع از سربلندی ملت ایران خواهد بود و دولت اسلامی با تلاش و توکل و با بن بست شکنی و مانع برداری که ویژگی بارز نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است که همه مشکلات کشور را مرتفع و بدخواهان این کشور را مأیوس و حیات طیبه اسلامی را به ارمغان خواهد آورد انشاءا... .

فرماندار گفت: شهرستان گرگان نیز در این ایام شاهد افتتاح 60 پروژه عمرانی با مبلغ 214725 و کلنگ زنی 4پروژه عمرانی با ارزش 3200 و افتتاح 13 پروژه تولیدی –اقتصادی با مبلغ 113494 و اشتغالزایی 195 نفر خواهد بود که در طول هفته جاری با حضور مسئولان محلی و استانی تقدیم مردم شریف خواهد نمود.

احمدی بیان داشت: اجرای پروژه های عمران شهری،طرح هادی،مقاوم سازی منازل منازل مسکونی،خانه های بهداشت وفرهنگ و عالم و طرحهای تأمین آب شرب به خوبی بیانگر جهت گیری دولت اسلامی در رفع محرومیت و نزدیک کردن میزان برخورداری نقاط محروم به نقطه متوسط سرانه های کشوری است لذا ضمن تشکر از مدیران اجرایی آغاز بهره برداری از این پروژه ها مبارک مردم ما باشد .

 

مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1433
  • کد خبر : 1759