عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه برگزار شد


جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه برگزار شد

جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه، امروز یکشنبه 25 بهمن 94 جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه با حضور رئیس و اعضای هیئت برگزار شد .

 حسینی نیا ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم شریف و ولایت مدار مراوه تپه با حضور پر شور و  حماسی خود در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزودند .

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان در ادامه ضمن تاکيد بر رعايت قوانين و مقررات و دستور العمل هاي مربوط به انتخابات، به معرفی اعضاء و شرح وظائف و تشکیلات هیأت بازرسی انتخابات پرداخت و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بوده تا افراد شایسته ، امانت دار و مسئولیت پذیر را انتخاب کنیم و با شناختی که از این عزیزان داریم اشرافیت کامل به مسایل شهرستان دارند .

هدف از بازرسی در انتخابات کمک به امر اجرای صحیح انتخابات و جلوگیری از ابطال حتی یک رأی است لذا وظیفه اصلی ما ، پاسداری و صیانت از آرای مردم است .

در ادامه ، تقسیم بندی شعبات بین چهار نفر از سربازرسین انجام شد و از سربازرسین انتخابات خواستند طبق برنامه زمان بندي نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزيده ، تلاش خود را جهت به نتيجه رساندن اين وظيفه مهم و خطير بکار بسته که اين امر مهم به سرانجام رسد تا شاهد برگزاري انتخابات سالم، پرشور و شکوهمند بيشتر از گذشته باشيم.

در پایان مقرر شد جلسه آموزشی بازرسین و سربازرسین روز سه شنبه مورخه 27/11/94 در سالن شهرداری برگزار گردد .

 

جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان مراوه تپه برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .