عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان فرمانداری ویژه نقش موثری در برگزاری انتخاباتی سالم در این حوزه انتخابیه داشتند


کارکنان فرمانداری ویژه نقش موثری در برگزاری انتخاباتی سالم در این حوزه انتخابیه داشتند

کارکنان فرمانداری ویژه نقش موثری در برگزاری انتخاباتی سالم در این حوزه انتخابیه داشتند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در نشستی با کارکنان فرمانداری اظهار داشت: هدف ما در برگزاری انتخاباتی سالم و آرام و شفاف و کاملا بی طرف 74 درصدی مردم محقق شد.
مهندس محمد حمیدی خاطر نشان کرد: عملکرد اعضای ستاد انتخابات و هیأت اجرایی و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات و همکاران فرمانداری با توجه به حساسیت های ویژه شهرستان به لحاظ حضور اقوام رضایت بخش بود.
وی تصریح کرد: کارکنان فرمانداری در این انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کردند و شرایط برگزاری انتخاباتی سالم با صیانت از آرای مردم را فراهم کردند.
وی با اشاره به عملکرد مسئولان کمیته های 8 گانه ستاد انتخابات یادآور شد: کمیته فناوری ،تبلیغات و اطلاع رسانی ، خبر،امنیت، پشتیبانی ،امحاء و حقوقی از جمله کمیته های فعال در ستاد انتخابات شهرستان بودند که مسئولان آن با اقدام به موقع زمینه برگزاری انتخاباتی آرام را فراهم کردند.
وی کسب رتبه های برتر در برگزاری مانور ها و شاخصهای برگزاری انتخابات را حاصل تلاش همه دست اندرکاران انتخابات و به ویژه کارکنان فرمانداری دانست و افزود: با توجه به اینکه نیروهای با تجربه از بدنه فرمانداری جدا شدند اما ظرفیتهای جدیدی در فرمانداری ویژه شناخته شدند که در برگزاری انتخابات نقش خوبی را ایفا کردند .
وی همچنین از تعامل مناسب هیأت اجرایی و هیأت نظارت در این انتخابات و تلاش کارکنان فرمانداری برای جلب مشارکت مردمی در این انتخابات سخن گفت

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1054
  • کد خبر : 18411