عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان علی آباد کتول باحضور دکترزنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزارشد.

معاون فرماندارگفت:برگزاری این مراسم معنوی در سطح بالا به لحاظ کمی و کیفی امسال از اولویتهای ما است .

زنگانه اظهارداشت:برگزاری اعتکاف جوانان ما را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه میکند و دشمن با تمام توان پشت مرزهای ما آماده منحرف نمودن نسل جوان است و آینده و جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی افزود: نسل جوان مایه امید و آینده کشور است و ما با عنایت به این مطلب باید توجه روز افزون به برگزاری این مراسم معنوی داشته باشیم .

معاون فرماندارگفت:حاکمیت اسلامی باید بستر عبادت انسانها فراهم و محیا نماید ، چون در آموزه های دینی مان اصل بر این داریم که سعادت دنیا و آخرت انسان را تأمین نماییم.

درادامه حجت اسلام والمسلمین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: با تمام توان به خواست و اراده مقام معظم رهبری در راستای برگزاری با شکوه این مراسم لبیک میگوییم و با افتخار به خود می بالیم که توفیق خادم بودن به معتکف عزت است و با اشاره به این حدیث در اهمیت اعتکاف که می گوید : هرکس از روی ایمان و اخلاص معتکف باشد خداوند تمام گناهان گذشته او را عفو و می بخشد ، سخنان خود را به پایان برد .

وی در پایان گفت:ثبت نام ازتاریخ 23اردیبهشت شروع می شود وتعداد مساجد درشهرستان 22مسجد می باشد که تمهیدات لازم جهت برگزاری این مراسم معنوی فراهم شده است.

جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .