عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدردانی فرماندار بندرگز از حضور مردم در پای صندوق های رای


قدردانی فرماندار بندرگز از حضور مردم در پای صندوق های رای

قدردانی فرماندار بندرگز از حضور مردم در پای صندوق های رای

فرماندار بندرگز با صدور پیامی ، از حضور مردم در دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام علی اصغر میرزایی آمده است : حضور آگاهانه مردم متدين و انقلابی شهرستان بندرگز در دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دهم ارديبهشت سال جاری ، نشان دهنده پايبندي آنان به نظام جمهوري اسلامي ايران است .

در ادامه اين پيام آمده است : اين حضور حماسي ، نشان از وحدت و انسجام مردم شهرستان بندرگز و اعتقاد به مكتب اسلام بوده كه باعث ناكامي دوباره دشمنان در رسيدن به اهداف شوم شان شده که بر خود لازم می دانم تشکر نمایم.

در بخش دیگری از پیام فرماندار بندرگز آمده است : از همه برادران و خواهران عضو هیات های نظارت و اجرایی و بازرسی و دستگاه های مختلف اجرایی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان و اصحاب رسانه و مطبوعات و همچنین نیروی انتظامی و نظامی که در این مدت چند ماه گذشته خصوصا هفته های اخیر خستگی ها را به جان خریدند و با تلاش و پشتکار به انجام این فرآیند عظیم ملی همت گماردند و از آراء مردم همچون امانتی مقدس پاسداری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

در بخش بعدی این پیام می خوانیم : همچنین لازم می دانم از دو نامزد محترم در مرحله دوم انتخابات و هوادارانشان که در فضایی صمیمی ، پرنشاط و مبتنی بر معیارها و موازین قانونی به ارایه برنامه های خود پرداختند و در ایجاد این حماسه سیاسی نقش انکار ناپذیری ایفا کردند ، سپاسگزاری کنم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1214
  • کد خبر : 20151