عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست راهنمایی و رانندگی گرگان با دکتر حسینی دیدار و گفتگو کرد


سرپرست راهنمایی و رانندگی گرگان با دکتر حسینی دیدار و گفتگو کرد

سرپرست راهنمایی و رانندگی گرگان با دکتر حسینی دیدار و گفتگو کرد

صبح امروز "سرهنگ عباس مهاجر بسطامی"سرپرست راهنمایی و رانندگی گرگان با "دکتر سیدعباس حسینی"سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان در خصوص بهینه سازی ترافیک شهری ، دیدار و گفتگو کرد.

دکتر حسینی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد راهنمایی و رانندگی و شورای ترافیک در مرکز استان بالاخص در تعطیلات نورزی بیان داشت: راهنمایی و رانندگی در مرکز استان توانست با کمک دیگر دستگاههای عضو شورای ترافیک خدمات خوبی به مردم و مسافران نوروزی ارائه نمایند و نیاز است پیگیری های بیشتری در ادامه فعالیت داشته باشد .

وی به نقاط قوت و ضعف راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و بیان داشت: برای ارتقای نظم و امنیت باید امکانات و تجهیزات را نیز ارتقاء دهیم.

دکتر حسینی رييس شوراي ترافيك شهرستان گرگان در ادامه بر لزوم ارائه پيوستهاي فرهنگي و اجتماعي در طرحهاي عظيم عمراني در سطح شهر تاكيد كرد .

وي باتجليل از اقدامات شهرداري در جهت روان سازي ترافيك از لزوم تغيير در نگرش و تقسيم كارهايي كه بايد براي تغييروضع موجود و رفع معضلات مبتلابه ترافيك فعلي و اقداماتي كه در به سامان رسانيدن اوضاع ترافيكي در آينده صورت پذیرد مواردی را بیان داشت.

دکتر حسینی همچنین اظهار داشت: شهر گرگان به عنوان یک کلان شهر در کشور و عبور مسافران به حرم مطهر امام رضا(ع) می تواند یک مدل برای دیگر شهرها باشد و باید با آسیب شناسی و نصب تابلوهای راهنمایی در معابرشهری و برون شهری به بالابردن سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی در مرکز استان کمک نماییم .

در این دیدار همچنین "دشتیان"معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری و "کریم نژاد "مسئول ترافیک شهرداری گرگان حضور داشتند.

 

سرپرست راهنمایی و رانندگی گرگان با دکتر حسینی دیدار و گفتگو کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 3356
  • کد خبر : 20409