عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر شفائی فرماندار این شهرستان روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

 در این پیام تبریک آمده است؛ به حقیقت روابط عمومی بر شانه راست، بار اقناع و بر شانه چپ خود ترغیب را حمل می کند که این دو رسالت عظیم شاخه های هدف نهایی آن که ایجاد حسن تفاهم است را تشکیل می دهند.

روابط عمومی باید این محموله ی گران را به سرمنزل مقصود برساند و اگر به سلامت به مقصد رسانید چقدر موفق است.امروزه‌ ارتباطات‌ نقش‌ بسيار مهمي‌ در پيشبرد اهداف‌ يك‌ سازمان‌ ايفاء مي‌ كند و بهبودكيفي‌ و كمي‌ فعاليتهاي‌ سازمان‌ و افزايش‌ بهره‌ وري‌ از امكانات‌ و نيروي‌ انساني‌ در سايه‌انعكاس‌ هر چه‌ بهتر فعاليتها و مصوبات‌ سازمان‌ به‌ جامعه‌ و بهره‌ گيري‌ از امكانات‌ وقابليتهاي‌ اجتماع‌ و مشاركت‌ عمومي‌ افراد آن‌ مي‌ باشد.

بي ترديد در دنياي امروز كه از آن به عنوان عصر ارتباطات ياد مي شود ، تعامل و ارتباط دوسويه با مخاطبان ،از اصول اساسي در هر سازمان است و به عنوان يكي از عوامل مهم و تأثيرگذار در حيات اجتماعي آنها به شمار مي رود؛ در اين ميان روابط عمومي به عنوان يك سازمان منسجم و هدف مند؛با تلاش آگاهانه،برقراري ارتباط دوسويه، ارائه پيام هاي روشن،دقيق و شفاف ،برنامه ريزي كاربردي و اقدامات عملي و قابل اجرا نقش ارزنده اي را در شناخت و هدايت افكار عمومي به سمت اهداف موردنظر سازماني دارد .

"روز ارتباطات و روز ملي روابط عمومي " را به همكاران و تلاشگران ارجمند عرصه روابط عمومي؛ رسولان فكر و آموزگاران انديشه تبريك و تهنيت مي گويم .اميد آنكه با استعانت از درگاه حضرت باريتعالي ،بانگاه مخاطب محوري و پاسخگويي،از طريق به كارگيري روش هاي ارتباطي مؤثر، در راستاي انجام امور محوله ي توفيق روزافزون حاصل گردد. ان شاالله

حبیب شفائی نوده  ـ فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 882
  • کد خبر : 20816