عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با قاچاق كالا از بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتي است

معاون فرماندار در دومین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا :

مبارزه با قاچاق كالا از بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتي است

مبارزه با قاچاق كالا از بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتي است

 علی اکبر قجری گفت : مبارزه با قاچاق كالا از بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبری است.

 دومین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا به ریاست علی اکبر قجری معاون فرماندار و اعضاء این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،علی اکبر قجری ضمن اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" اظهار داشت : نمی‌توانیم بدون مبارزه قاطع با پدیده قاچاق به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یابیم و این مبارزه باید در کنارکنترل و نظارت امور صورت گیرد .

 وی با بیان اینکه رونق توليد در گرو مبارزه جدي با قاچاق كالاست افزود : يكي از گام هايي كه در مبارزه با قاچاق كالا و ارز مي توان برداشت اين است كه در زمینه معرفی و تبليغات كالاهاي داخلي بیشتر فعالیت کنیم تولیدات با کیفیت ایرانی آن گونه كه بايد و شايد تبليغ نمي شود و مردم نيز آگاهي از توليدات داخل ندارند.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد : کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در تداوم تلاشهای سال گذشته ، برخورد قاطعانه با پدیده شوم قاچاق را در دستور کار امسال خود قرار داده است.

 جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا تصریح کرد : در کنار مقابله با عوامل قاچاق ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه عواقب زیانبار قاچاق کالا به عموم مردم از دیگر برنامه های کمیسیون در سال جاری است .

مبارزه با قاچاق كالا از بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتي است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 648
  • کد خبر : 21057