عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مخالفت محیط زیست با انتقال آب زرین گل به شاهرود


مخالفت محیط زیست با انتقال آب زرین گل به شاهرود

مخالفت محیط زیست با انتقال آب زرین گل به شاهرود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، رستاقی مدیر حفاظت محیط زیست علی آباد کتول در خصوص انتقال آب سرچشمه های زرین گل به شاهرود با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی گفت: محیط زیست شهرستان از اجرای این طرح به هر میزانی از سرچشمه های زرین گل به شاهرود مخالف بوده زیرا صدمه های جبران ناپذیری به منابع طبیعی و زیست گاه حیات وحش خواهد زد.

وی افزود: نه تنها محیط زیست بلکه مردم منطقه هم به دلیل مشکلاتی که این طرح در آینده برای منطقه به بار خواهد آورد، با اجرای آن مخالف هستند.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول نیز اظهارداشت: هچنان طبق سال قبل مخالفت فرمانداری ازاجرای این طرح(انتقال آب سرچشمه های زرین گل به شاهرود)را اعلام می دارم.

وی افزود:اجرای این طرح باتوجه به فرارسیدن فصل گرمای شدید امسال،کمبود آب در شهرستان وروستاهای دهنه زرین گل خطرات زیست محیطی رابه دنبال خواهد داشت که درمدت زمان سفره های زیرزمینی دچارکمبود آب خواهد شد ودرپایین دست چاه هاخشک می شود که ضررهای جبران ناپذیری را برای شهرستان ایجاد می کند.

فرمانداردرپایان افزود:بامکاتباتی که باوزیر محترم نیروداشته ایم امیدواریم به امید خدا ایشان دستورات لازم جهت اصلاح این طرح رامبذول فرماید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .