عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار رامیان به کمپین اهدای خون پیوست


فرماندار رامیان به کمپین اهدای خون پیوست

فرماندار رامیان به کمپین اهدای خون پیوست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان، کمپین اهدای خون از روز جهانی تا روز ملی اهدای خون در شهرستان رامیان با شعار "با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم" با حضور فرماندار، مشاورجوان فرماندار، شورای شهر و امام جمعه ، مسئولین و جمعی از جوانان شهرستان رامیان راه اندازی شد و با استقرار اتوبوس سیار خونگیری درشب 30 خرداد ماه جنب مسجد جامع این شهرستان، مردم خون خودشان رابه بیماران نیازمند اهدا نمودند .

فرماندار شهرستان رامیان مهندس صادقلو دراین مراسم گفت  : مردم شهرستان همواره در کارهای خیر و نوعدوستانه پیشرو و پیش قدم بوده اند و آمار اهداء خون این شهرستان هم گواه همین مسئله است که جای بسی تشکر و تقدیر از مردم بواسطه خیرخواهی و نگرش مثبت آنان است .

وی با بیان این که اهداء خون اهدای زندگی است گفت : همانگونه که می دانیم با وجود پیشرفت چشمگیر بشر در علم پزشکی هنوز هیچ جایگزینی برای خون یافت نشده است، لذا اهداء خون از اهمیت بالایی برخوردار است .

مهندس صادقلو در پایان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی مسئولین و پرسنل انتقال خون استان گلستان  آرزوی سلامتی و توفیق آنان را در خدمات رسانی و استمرار خدمات دهی مطلوب به مردم خیر خواه استان مسئلت نمود.

رجبلو مشاور جوان فرمانداری شهرستان رامیان گفت : اهدای خون کاری نیک و انساندوستانه است چرا که با اهدای خون جان بیماران نیازمند به خون نجات می یابد و این امری پر اهمیت و ضروری می باشد .

وی افزود : مشاوران جوانان این شهرستان  با توجه به وظیفه خطیری که دارند در تمامی مواقع و هر جا که نیازی برای کمک به همنوع احساس شود آماده خدمت هستند .

رجبلو گفت : اهدای خون با توجه به نجات جان انسان های دردمند و بیمار است یکی از کارهای بشر دوستانه می باشد که امیدوارم بتوانیم همیشه و در همه حال نسبت به موضوع اهدای خون و نجات جان بيماران نيازمند به خون به صورت مستمر مشارکت داشته باشیم .

فرماندار رامیان به کمپین اهدای خون پیوست

 

فرماندار رامیان به کمپین اهدای خون پیوست

 

فرماندار رامیان به کمپین اهدای خون پیوست

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 529
  • کد خبر : 22040