عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز قدس، نماد وحدت جهان اسلام است

فرماندار رامیان:

روز قدس، نماد وحدت جهان اسلام است

روز قدس، نماد وحدت جهان اسلام است

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس که در محل فرمانداری تشکیل گردید روز قدس را نماد وحدت جهان اسلام دانست.

فرماندار رامیان در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت ایام پرخیر و برکت ماه رمضان و لیالی قدر افزود: امیدواریم از برکات این ایام و لیالی قدر که برتر از هزار سال است بتوانیم بهره معنوی کافی را ببریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است گفت: موضوع قدس موضوعی مغفول و فراموش شده بود که حضرت امام راحل (ره) با زیرکی و هوشمندی با تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس حساسیت نسبت به مسأله قدس  را در جهان اسلام ایجاد نمود.

فرماندار رامیان با اشاره به وجود گروههای تکفیری و بوجود آمدن فرقه های مختلف و بروز جنگ های مذهبی که تمام تلاش این فرقه ها در جهت ایجاد تفرقه در بین مسلمانان می باشد تصریح کرد: باید نگاه حساستری نسبت به موضوع قدس که عامل ایجاد وحدت مسلمین می باشد داشته باشیم و با برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم این روز با برنامه ریزی دقیق باعث نا امیدی دشمنان اسلام شویم.

همکاری کلیه دستگاهها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،پاکسازی سطح شهر و مسیرهای راهپیمایی،تامین نظم و امنیت و مسائل ترافیکی توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور،استقرار اورژانس 115 و خودروی امداد و نجات توسط شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان،اطلاع رسانی به مردم از جمله مواردی بود که فرماندار بر انجام آنها تاکید نمود.

در ادامه هریک از اعضاء به بیان نظرات خود در خصوص هر چه شکوهمند برگزار نمودن مراسم روز قدس در شهرستان پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر مسیرهای راهپیمایی روز قدس شهرستان رامیان به شرح ذیل اعلام گردید:

شهر رامیان: از محل مسجد جعفری به سمت مصلی در ساعت 12

شهر خان به بین از محل کلانتری به سمت مصلی در ساعت 11:30

شهر دلند از محل ساختمان بسیج به سمت مصلی در ساعت 11:30

شهر تاتار علیا از محل میدان مرکزی به سمت مصلی در ساعت 12

روستای گلند از مسجد جامع به سمت جاده اصلی و بالعکس در ساعت 10صبح.

روستای زینب آباد از محل خیابان شهید رجبلو به سمت گلزار شهدا در ساعت 10صبح.

روستای توران فارس از محل میدان شهدا به سمت سالن ورزشی امام علی(ع) و بالعکس در ساعت 10 صبح.

 

روز قدس، نماد وحدت جهان اسلام است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 797
  • کد خبر : 22283