عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی :

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش صبح امروز با حضور حسن خسروی فرماندار، حمیدرضا نیازی بخشدار مرکزی، کارشناسان و اعضای کارگروه جلسه شورای ترافیک شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار گالیکش طی سخنانی ضمن تاکید بر لزوم رعایت حال مردم و در نظر گرفتن مشکات آنها تاکید کرد: نباید تصمیمات و اجرای آنها طوری باشد که مردم را به زحمت بیندازد که نصب سرعت گیرها و مواردی نظیر ان از همین دسته تصمیمات هستند.

وی افزود: همه دستگاهها باید بطور دقیق به وظایف خود عمل کنند . در صورت اهمال دستگاههای ذیربط بخصوص شهرداری در خصوص نصب علائم راهنمایی و رانندگی و در صورت بروز حوادث احتمالی ، مسئولیت شرعی و قانونی بر عهده آنان خواهد بود.

گفتنی است که در ادامه این جلسه نامه ها و موارد رسیده به این شورا مطرح و در مورد هر کدام پس از طرح مباحث کارشناسی و جمع بندی نظرات تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

حذف و نصب علائم راهنمایی و رانندگی نظیر توقف ممنوع در سطح شهر،اختصاص ایستگاه به تاکسی های مسافربری روستاهای قلی تپه و اسلام آباد برابر درخواست مطرح شده و مشکلات ترافیکی c.n.g چقر و بش قارداش از اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 776
  • کد خبر : 22723