عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی در استواری خانواده ها دارد


ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی در استواری خانواده ها دارد

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی در استواری خانواده ها دارد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی در استواری خانواده ها و مصونیت آن در برابر انحرافات اجتماعی دارد.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ، افزود : امروز دشمن تلاش دارد خانواده ها را که هسته اصلی دوام جامعه هستند را با ترویج فرهنگ  بدحجابی و بی حجابی با مخاطره جدی روبرو سازد و باید تلاش کنیم بنیان خانواده مستحکم و استوار بماند.

وی کم اهمیت جلوه دادن حجاب را برنامه ریزی دشمنان دانست و گفت : امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام تجهیزات و امکانات و با برنامه ریزی دقیق ، هویت دینی و فرهنگی خانواده ها را هدف قرار داده و فرهنگ بی هویت غربی را ارائه می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز اظهار داشت : گفت : در شرایط کنونی بانوان و دختران با حجاب خود و پیروی از بانوی یگانه عالم بشریت حضرت فاطمه زهرا (س) می توانند الگوی مناسبی برای جامعه و خانواده  باشند.

میرزایی اضافه کرد : پایه های اصلی حجاب ریشه در عفت و حیا و غیرت دینی دارد و افراد عفیف و نجیب خود حافظان حریم پوشش و حجاب خواهند بود.

فرماندار بندرگز ادامه داد : در دوران دیکتاتوری رضا خان زنان ما در برابر مساله کشف حجاب ایستادند و حتی به گلوله بسته شدند اما حاضر نشدند عفت عمومی دچار آسیب شود و از آن دفاع کردند اما امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و در جهت  سست نمودن پایه های اعتقادی به دنبال آن است که زنان را به سمت فرهنگ بی حجابی سوق دهد.

گفتنی است ، 19  تا 25 تیر ماه در سالنامه رسمی کشورمان به هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 936
  • کد خبر : 22751