عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کمیته برنامه ریزی بندرگز در سال 95 برگزار شد


دومین جلسه کمیته برنامه ریزی بندرگز در سال 95 برگزار شد

دومین جلسه کمیته برنامه ریزی بندرگز در سال 95 برگزار شد

دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرگز در سال 95 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه گفت : مدیریت بر امور و پروژه ها باید مد نظر قرار گیرد و اعتبارات نباید محدود کننده مدیریت باشد.

"علی اصغر میرزایی" افزود : برخی از مدیران به نحو احسن با دل و جرات در اجرای  پروژه ها اقدام می کنند ، که جزء مدیران ریسک پذیر موفق هستند.

وی اظهار داشت : اگر نگاه ما به خزانه و اعتبارات تخصیصی باشد ، نمی توانیم موفق باشیم علی الخصوص در شهرداریها که باید منابع پایدار برای خود ایجاد نمایند.

فرماندار بندرگز اضافه کرد : برخی از پروژه ها نیاز به پیگیری جدی تر توسط مدیران دستگاهها دارد و باید با دقت و حساسیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرند و برخی از پروژه ها نیز در سنوات گذشته احداث شده و با مشکلات روبه رو هستیم که بهره برداری را با تاخیر مواجه می کند و همه دستگاه های مرتبط باید با همکاری نسبت به برطرف کردن آنها اقدام نمایند.

این مقام مسوول گفت :  پروژه های حیاتی را نمی توانیم به صورت عادی پیگیری کنیم و مدیران باید به صورت فوق العاده و با انرژی نسبت به پیگیری اقدام نمایند.

میرزایی افزود :  مدیران شهرستان باید به صورت  مستمر نسبت به پیگیری پروژه های نیمه تمام از مسیر های مختلف اقدام و کارها را منوط به ابلاغ اعتبارات ننمایند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در حوزه شیلات و کشاورزی باید اقدامات مفیدتری صورت گیرد و پروژه های پیشنهادی بیشتری در این حوزه ها داشته باشیم چرا که بیش از 70 درصد مردم در بخش کشاورزی و باغداری و دام و طیور فعالیت دارند و بستر سازی لازم در این زمینه  باید صورت گیرد.

وی ادامه داد : از لحاظ شاخص ها در برخی از موارد ممکن است از سطح مطلوبی برخوردار باشیم اما با مشکلاتی مواجه هستیم و در قالب این شاخص ها اعتبارات کمتری به شهرستان تعلق می گیرد و در این  زمینه باید در مراجع استانی به خوبی از پروژه های شهرستان دفاع کنیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 564
  • کد خبر : 22935