عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن صبح امروز با حضور فیروزی فرماندار، بخشدار سیجوال و اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار اظهار داشت: مباحث کارگروه سلامت و امنیت غذایی از مسائل مهم است و همه بایستی برای تامین رفاه و آرامش افراد جامعه تلاش کنیم. محور همه ادیان الهی انسان بوده و هست، و لازمه جامعه سالم نیز، وجود انسان های سالم است.

وی افزود: بر اساس آمار سالانه 20 هزار نفر در ایران بر اثر سوانح مختلف جان خود را از دست می دهند که این امر باعث نگرانی و دغدغه مسئولین است. موضوع سلامت انسان ها یک موضوع اساسی است که باید بطور جدی و کارشناسی بررسی شود. در این راستا تشکیل کمیته زیربنایی یکی از برنامه ها می باشد که تمامی حوزه ها در این کمیته قرار می گیرند.

فرماندار گفت: در شهرستان ترکمن با توجه به فوت تعداد زیادی از جوانان به دلیل بیماری های قلبی و عروقی، بایستی در جهت تغییر فرهنگ و ایجاد باور جدید در حوزه ورزشی تلاش کنیم و فرهنگ تغذیه ی صحیح را آموزش دهیم.

وی تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی شهرستان در کنار وظایف ذاتی خود بویژه آموزش و پرورش در حوزه سلامت ورود پیدا کنند و هماهنگی های لازم در راستای پیشگیری از بیماری ها لحاظ شود. شناسنامه سلامت گسترده و کنترل شود و خانواده ها در جریان خطرات قرار بگیرند و به ورزش دعوت شوند.

فیروزی افزود: بازنگری در ترافیک در حال انجام است. در تمامی حوزه ها آسیب ها بایستی شناسایی و راهکارهای لازم جهت رفع موانع و مشکلات صورت گیرد تا در سال 95 آمار فوت جوانان کاهش یابد و در این خصوص تشکیل کارگروه های کارشناسی برای ممانعت از این اتفاقات و حوادث باید در دستور کار قرار گیرد.

همچنین فرماندار در این جلسه ضمن تشکر از شهردار که زمینه های رضایت مندی را بین شهروندان فراهم کرده است گفت: هماهنگی  و هم پوشانی برخی ادارات در انجام بعضی از امورات نیز قابل تقدیر است و علی رغم مشکلات مالی شاهد اقدامات خوبی در شهرستان هستیم. وی در پایان از مسئولین ادارات خواست با همدلی و هم فکری با انرژی بالا در جهت اقدام خالصانه برای شهرستان همت کنند.

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .