عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مراوه تپه


همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مراوه تپه

همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان با حضور فرماندار ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل امور روستایی ، منابع طبیعی و بنیاد مسکن استان گلستان در سالن اجتماعات شهرداری مراوه تپه برگزار شد .

اسمعیل تاجی ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از زحمات شبانه روزی شوراها و دهیاران اظهار داشت : شوراها و دهیاران بازوان توانمند دولت در راستای توسعه روستاها و نماد کامل مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند . فرماندار مراوه تپه تأکید کرد : دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در مسیر توسعه منطقه و شهرستان همت خود را دوچندان کنند .

 مدیر کل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استان گلستان نیز گفت : از تفاوت های عمده سال 95 با سال 94 ؛ توجه جدی و پر رنگ شدن بخش اقتصاد روستاها مشتمل بر دو بسته حمایتی از روستاها می باشد . مهندس نصیبی با اشاره به این بسته های حمایتی افزود : طرح اول مختص دهیاری ها می باشد و دهیاری ها قادر خواهند بود تا سقف 5000 میلیون ریال تسهیلات 8 درصد را با ارائه طرح هایی با توجیه فنی و اقتصادی در زمینه های تولیدی ، خدماتی و گردشگری دریافت نمایند و طرح دوم اختصاص به مردم دارد و هر فرد می تواند با داشتن طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی در محدوده روستا و پس از اخذ تأیید از کارگروه مربوط و تصویب در استان ، تسهیلات 5 در صد دریافت نماید .  

در ادامه جلسه مهندس غراوی نماینده شهرستان های مینودشت ، گالیکش و مراوه تپه با اشاره به اینکه نگاه یک نماینده نگاه ملی است و باید دارای ایده نو باشد گفت  : دهیاران و شوراها از فرصتها به بهترین نحو استفاده کنند و در فرصت باقیمانده از خدمتشان تلاش خود را مضاعف کنند تا شاهد توسعه روستای خود باشند .

در این همایش دو تن از دهیاران به نمایندگی از دهیاران روستاهای شهرستان نیز به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند .

همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مراوه تپه

 

همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان مراوه تپه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .