عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا با حضور خود در کشور موجب اقتدار و عظمت انقلاب می شوند

فرماندار بندرترکمن :

شهدا با حضور خود در کشور موجب اقتدار و عظمت انقلاب می شوند

 فرماندار بندرترکمن در مراسم تشییع و تدفین شهدای دفاع مقدس در این شهرستان با اشاره به سه مولفه بزرگ شهدا اظهار داشت: شهدا با عظمت خود دلهای مردم را خاشع می سازند و اقتدارخاصی را در کشور به نمایش می گذارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی گفت: شهدا همیشه با حضور وصف ناپذیر خود در جامعه و بزنگاه های مهم ، دلهای مردم را روشن کرده و واسطه خیر الهی هستند.

وی تصریح کرد:شهدا با خون خود عدالت را در جامعه زنده کرده و با نورانیت خود جامعه را سرشار از انوار ملکوتی خود می کنند و  امیدواریم ادامه‌دهنده راه این بزرگواران باشیم و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

فرماندار شهرستان ترکمن گفت : شهدا خالصانه در راه اعتلای دین ایثار و فداکاری کردند و ایستادند تا اسلام زنده بماند و امروز ما هرچه داریم از شهدا داریم و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی ، مرهون خون پاک شهدای والامقام است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان اذعان داشت: بی شک شهدا با نثار جان خویش و گذشتن از مادیات و لذات دنیوی آسایشی را برای ما رقم زدند که باید قدر آن را بدانیم و به آن واقف باشیم چرا که این آرامش اکنون در کشورهای جهان قابل مشاهده نیست و به برکت  رشادتهای شهدا کشور ما به آن رسیده است.

فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: پیروزی کشورمان در انقلاب و جنگ تحمیلی مرهون وحدت اقلیتهای دینی و مذاهب و مدیون خون شهیدان و ایثارگری خانواده شهدا بود و پیروی از سیره و روش شهدا موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

فیروزی گفت : از ائمه جمعه و مسؤولان اجرایی شهرستان که با وحدت و همدلی سبب شدند این مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شود تشکر می‌کنم.

شهدا با حضور خود در کشور موجب اقتدار و عظمت انقلاب می شوند

 

شهدا با حضور خود در کشور موجب اقتدار و عظمت انقلاب می شوند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .