عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندارعلی آباد کتول برگزار شد


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندارعلی آباد کتول برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندارعلی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان به ریاست دکترزنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول و با حضور سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

دکترزنگانه ضمن تبریک روزخبرنگار بیان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت ساماندهی امور جوانان و در راستای حل مشکلات آنان انجام شده است.

معاون فرماندار با اشاره به بیان مقام معظم رهبری بیان کرد: مهم ترین بخش در نیروی انسانی بخش جوانان است و کلیه فعالیتها باید بر سه محور تهذیب ، تحصیل و ورزش بنا شود تا استعدادهای جوانان در همه زمینه ها به نحو شایسته شکوفا شود تا در آینده در عرصه های مدیریتی تلاش خوبی داشته باشند.

زنگانه در ادامه با اشاره به مشکلات و خواسته‌های جوانان بر شناسائی، برنامه‌ریزی توأم با کار کارشناسی و ساماندهی معضلات و مسائل جوانان تأکید کرد.

معاون فرماندار افزود: جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند و مسئولین باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته انجام دهند.

دکترزنگانه اهداف برگزاری این جلسات را تبادل نظر در خصوص موضوعات جوانان و همفکری و هم افزایی دستگاه ها برای ارائه دیدگاه ها و نظرات اعضای ستاد ، تشکیل کمیته های تخصصی برنامه ریزی و نظارت در ستاد شهرستان با مشارکت کارشناسان دستگاه های عضو ، شناسایی توانمندیها و آسیب های پیش روی جوانان در شهرستان و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع این آسیب ها دانست.

معاون فرماندارگفت:انقلاب اسلامی ایران دوران جوانی را یک فرصت می شمارد که اگر برنامه نداشته باشیم ممکن است دچار آسیب شویم وبدلیل توجه به نیروی عظیم جوانان به پیروزی رسید.

درپایان حاضرین درجلسه مضوعات وپیشنهادات خودراارائه دادند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .