عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی نخبگان و جوانان بندرگز با فرماندار برگزار شد


نشست هم اندیشی نخبگان و جوانان بندرگز با فرماندار برگزار شد

نشست هم اندیشی نخبگان و جوانان بندرگز با فرماندار برگزار شد

نشست هم اندیشی نخبگان و جوانان بندرگز با فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست با اشاره به جایگاه جوانان گفت: باید به نگرش و خواسته های به حق و قانونی جوانان توجه و تحت شعاع نگاه سلیقه ای قرار نگیرد.

"علی اصغر میرزایی" افزود : زمینه ای باید فراهم شود تا از استعدادها و اندیشه های جوانان برای توسعه و تعالی استفاده شود.

وی اذعان کرد : جوانان پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس و دوران شکوفایی علمی کشور به نحو برجسته ای نقش آفرینی کردند.

این مقام مسوول ، یکی از جدی ترین رسالت های نخبگان را شناسایی آسیب ها و ارایه راهکار برای برون رفت از آن وضعیت ذکر کرد و گفت : گسترش فعالیت های جمعی ، افزایش نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ گفت و گو میان سلایق  از جمله مواردی است که جوانان و نخبگان باید بر آن متمرکز شوند.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : البته مجموعه نخبگان و جوانان باید به فکر رشد و پیشرفت شهرستان باشند و نباید صحنه را خالی کنند و در انتظار تلاش دیگران باشند.
وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شهرستان بندرگز ، تشکیل شورای جوانان و نخبگان را گامی اساسی در مسیر رشد منطقه ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این شورا با مشارکت گسترده همه جوانان و نخبگان راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات پیدا کند.

میرزایی ، استفاده از نگاه و ایده‌های جوانان و نخبگان شهرستان را در توسعه شهرستان موثر خواند و گفت: شهرستان بندرگز از جوانانی خلاق ، دلسوز و کارآمد برخوردار است و باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کرد.

فرماندار بندرگز تصریح کرد: از زمان حضور در شهرستان تلاش داشته‌ایم که موارد مرتبط با حوزه مشاوران را در شهرستان بندرگز به طور ویژه  پیگیری تا با کمک همه علاقه مندان اقدامات موثری صورت پذیرد.

نشست هم اندیشی نخبگان و جوانان بندرگز با فرماندار برگزار شد

 

نشست هم اندیشی نخبگان و جوانان بندرگز با فرماندار برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 973
  • کد خبر : 23799