عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه هماهنگی و تدوین برنامه های هفته دولت تشکیل شد

با حضور فرماندار و معاون فرماندار گالیکش:

سومین جلسه هماهنگی و تدوین برنامه های هفته دولت تشکیل شد

سومین جلسه هماهنگی و تدوین برنامه های هفته دولت تشکیل شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش سومین جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت با حضور حسن خسروی فرماندار،ایوب ابوالتختی معاون فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و بخش لوه ، کارشناسان و روسای کارگروههای مربوطه عصر امروز در محل سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا روسای کارگروهها برنامه های پیشنهادی خود درباره هفته دولت بصورت جداگانه ارائه گردیده و پس از بحث و بررسی های دقیق تصمیمات لازم درباره آنها اتخاذ گردید.

در ادامه برنامه های پیشنهادی ادارات و نهادهای تابعه نیز پس از طرح در جلسه مورد ارزیابی و بررسی های لازم قرار گرفته و برنامه های شاخص از بین آنها احصاء گردید.

از جمله مهمترین سرفصل برنامه های ارائه شده می توان به برگزاری همایش های ویژه تجلیل از خدمات کارکنان دولت و دولتمردان،افتتاحیه متمرکز پروژه های عمرانی و زیربنایی، برگزاری نمایشگاه تولید محور اقتصاد مقاومتی،جشنواره فرهنگی،ورزشی بین المللی آق قمیش ، محافل هنری و قرانی، یادواره های شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای کارمند اشاره نمود.

در همین رابطه فرماندار گالیکش ضمن تاکید بر لزوم جدی گرفتن برنامه های هفته دولت توسط مسئولین و روسای ادارات گفت: لازم است تمامی روسای ادارات و نهادهای شهرستان نسبت به برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های هفته دولت اهتمام ورزیده و برنامه های این ایام را جدی بگیرند.

وی افزود: باز هم تاکید می کنم که امسال سال آخر دولت یازدهم است بنابراین باید برنامه ها و گزارشهای ارائه شده توسط مسئولین شهرستان به مردم شامل تمام مدت روی کار آمدن این دولت تا کنون باشد.

خسروی تاکید کرد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری حجم تخریب ها علیه دولت در فضای مجازی نیز شدت گرفته است لذا باید حواسمان به این موضوع باشد و ما نیز از فضای مجازی بیشترین استفاده را در راستای بیان خدمات و عملکرد مثبت دولتمردان حداکثر استفاده را ببریم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 621
  • کد خبر : 23914