عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی آزادشهر


برگزاری جلسه دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی آزادشهر

برگزاری جلسه دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر جلسه دهیاران و رؤسای شوراهای بخش مرکزی با حضور حبیب شفائی فرماندار شهرستان و چوبداری بخشدار مرکزی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

حبیب شفائی فرماندار در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستا ٬شوراها را نماد حاکمیت مردم به مردم دانست و افزود این حاکمیت از اصول مترقی قانون اساسی ما می باشد و معیار بر این است که تمام معیارهای انقلاب و انقلابی بودن در این افراد وجود داشته باشد .

ایشان ضمن اشاره به اصل ششم قانون اساسی که به نقش مردم در اداره حکومت و پیشبرد نظام تأکید شده است و حضرت امام (ره) با ‹‹ ولی نعمت ›› بر شمردن مردم در برابر مسئولین به این موضوع اهمیت بخشیدند.

وی خاطر نشان کرد : اعضای شوراها و دهیاران که منتخب مردم هستند بعنوان امین مردم و خدمتگزار نظام علاوه بر ایجاد زمینه های عمران و آبادانی روستا در جهت توسعه و شکوفایی همه جانبه روستاها کوشا باشند ٬ زیرا رسالت شورا و دهیار براساس قانون اجرای قوانین و مقررات و ایجاد تفاهم و همدلی بین مردم و مسئولین می باشد.

چوبداری بخشدار مرکزی هدف از برگزاری جلسه را ارائه عملکرد شوراها و دهیاران در مدت تصدی این مسئولیت عنوان کرد

وی در بخش دیگیری از سخنان خود به تعامل ادارات و دستگاههای دولتی با شوراهای اسلامی و دهیاریها و تعامل آنها با مردم و تکریم ارباب رجوع پرداخت و گفت : به ادارات توصیه کرده ایم که در امورات خود پاسخگو باشند و به مطالبات مردم پاسخ دهند وی از دهیاران خواست در ارائه و تولید فکر در حوزه روستا به جهت آشنایی بیشترشاناز وضعیت روستاها با مسئولین امر همکاری و تعامل داشته باشند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 781
  • کد خبر : 24143