عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند

مدیرکل سیاسی و انتخابات گلستان:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند.

میرباقری در یادواره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : مسئولین باید به این نکته که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله سید علی میرباقری با بیان اینکه مسئولین باید به این نکته که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند توجه ویژه داشته باشند، گفت:شهیدان رجایی و باهنر به عنوان جلوداران و پیشتازان گروه مخلصی هستند، که ماندگار شدند.

وی افزود: خداوند پاداش این بندگان خوب و خالص خود را با شهادت به آنها داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تاکید کرد: این دو شهید همانگونه که در سنگر تعلیم و تربیت با هم بودند؛ خداوند آنها را در کار اجرایی و خدمت به مردم هم در کنار هم قراردارد و با شهادتشان آنها را جاودانه کرد.

میرباقری در ادامه فرصت خدمت را یک نعمت دانست و گفت: ما به عنوان کارمند دولت در ترازی که بعنوان شهید رجایی و باهنر برای ما الگو آمده؛ باید ارزیابی کنیم که در چه ترازی در خدمت به مردم قرار گرفته ایم و چقدر از خلوص و معنویت را از شهیدان رجایی و باهنر در مسیر کار برای مردم دارا هستیم.

وی با اشاره به نگرش مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد گفت: دلیل این نگاه برای این است که اقتصاد، شغل ایجاد می کند و شغل بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

ایشان سپس افزود : در دوره گذشته نوسانات بازار به حدی بود که قیمت های صبح با ظهر همان روز متفاوت بود و مردم برای ثبات ارزش دارایی هایشان طلا و سکه خریداری میکردند و ساعتها در صفهای طولانی میایستادند و ما در دوره قبل با یک تورم سرسام آور 40 درصدی و بیکاری و رشد ضعیف اقتصادی مواجه بودیم که با این اوصاف نمیتوانستیم به قدرت اول منطقه تبدیل بشیم .

وی سپس اظهار داشت : در این دولت شاهد کاهش 30 درصدی تورم از 40 درصد به 10 درصد در کشور و کاهش نرخ بیکاری در استان از 13 درصد به 11 درصد بودیم .

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان یاداوری کرد: نرخ بیکاری در استان با تلاشهای انجام شده در این دولت از 8/13به 8/ 11 رسیده است و باید همه تلاشمان در راستای خدمت به مردم باشد تا پس از مسئولیت، وقتی به ارزیابی کارهایمان می پردازیم از عملکردمان پشیمان نشویم.

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند

 

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند

 

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 839
  • کد خبر : 24632