عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله تشکیل شد


جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله تشکیل شد

جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله تشکیل شد

جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله با دستور کار بررسی مشکلات روستاهای طرح کوچ و ایمن سازی واحد های مسکونی با حضور مقدم مدیرکل مدریت بحران استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله ، نصرت برزگر فرماندار شهرستان در این جلسه با اشاره به مشکلات تاسیساتی و خدماتی روستاهای طرح کوچ گفت : روستاهایی که در جریان سیلاب سالهای 81 تا 83 تخریب و در نهایت منجر به کوچ شدند با مشکلات متعددی مواجه هستند که این میطلبد تا نگاه ویژه ای به این روستاها برای جبران خسارات و تامین امنیت ساکنین اقدامات موثری دیده شود .

وی به این روستاها اشاره کرد و افزود : 4 روستای بخش پیشکمر با مشکلاتی از قبیل رانش زمین و تخریب منازل بر اثر سیلابهای مقطعی مواجه اند که البته امکانات زیربنایی به آنجا منتقل شده ولی بلایای طبیعی صدمات زیادی را به منازل و دام و راه های ارتباطی وارد کرده

صادقعلی مقدم مدیرکل مدیریت بحران نیز گفت : اولویت اول ما در ستاد مدیریت بحران کاستن بحران ها و خطرات احتمالی ست که در این زمینه تاکنون اقدامات موثری و بازدید های میدانی از این نقاط صورت گرفته که بنا به سیلابی بودن منطقه و بعضا جانمایی های نامناسب شاهد بروز خسارات به این روستاها هستیم .

وی ایمن سازی راه ها و پل ها عبوری را لازمه ارتباطات برشمرد و اظهار داشت : تاکنون اقدامات موثری برای استحکام پل های آسیب دیده و راه های سیلابی صورت گرفته که بدلیل بافت خاک برخی نقاط هر ساله شاهد نشست برخی نقاط هستیم .

نقاط بحران خیر کلاله روستاهای کورلر – عزیز آباد – قره یسر بالا و سوار وسط و نشست ساختمان های شهر فراغی و آبهای سطحی شهر کلاله و پل های محور یل چشمه – گچی سو و سوار وسط می باشند .

جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله تشکیل شد

 

جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 703
  • کد خبر : 25929