عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع مشکلات دانشجویان در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد شهرستان قرار گیرد

فرماندار علی آبادکتول:

رفع مشکلات دانشجویان در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد شهرستان قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندار علی ابادکتول در جلسه کمیسیون دانشجویی در سالن کنفرانس اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد گفت:برطرف کردن مشکلات دانشجویان شهرستان از قبیل خوابگاه دانشجویان ،وسایل ایاب و ذهاب و مجهزکردن مسیرهای منتهی شده به دانشگاه ها از برنامه های اصلی این جلسه محسوب می شود. وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حقیقت یک سمبل برای شهرستان علی آبادکتول است.

تجری مفرد اظهارداشت: با توجه به نزدیک بودن روزهای انتخابات روسای دانشگاه ها باید ارتباط بیشتری را با حوزه های مختلف برقرار نمایند تا بتوانیم با کمک مسئولین دانشگاهی و با کنترل کامل فضاهای شهرستان و دانشگاه ،محیط را برای این برنامه بزرگ آماده نماییم .

جمشیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با اشاره به خطراتی که دانشجویان را تهدید می کند گفت : با توجه به ایام محرم که بهترین زمان برای امر به معروف و نهی از منکر و با کمک ظرفیت بالایی که دانشگاه ها دارد می توانیم خطراتی را که دانشجویان با آن روبرو هستند را شناسایی کرده و آنها را آگاه سازیم و از آسیب ها جلوگیری کنیم.

علیرضا ابراهیمی فرد مشاورریاست و رئیس اداره توسعه و فناوری واحدعلی کتول هم با خیر مقدم به اعضای کمسیون دانشجویی شهرستان، گفت: واحد علی آبادکتول یکی از بهترین‌ها، بزرگ‌ترین‌ها و موفق‌ترین دانشگاه‌های استان گلستان است که با مدیریت بسیار خوب ریاست دانشگاه دکتر علیرضا لادن مقدم بسیار از مشکلات موجود را از پیش روی برداشته است .

وی با توجه به اینکه کلاسهای مقطع دکتری در روزهای جمعه تشکیل می گردد گفت :نیروی انتظامی همکاری خوبی را در این زمینه با دانشگاه داشته است و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی نه تنهابه عنوان یک مرکز علمی در شهرستان محسوب می شود بلکه در بحث گردشگری نیز برای شهرستان بسیار اهمیت دارد .

در ادامه دکتر سید محمد رضا حسینی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گزارشی را در خصوص خوابگاه ها و سرویس دهی به دانشجویان این واحد را بیان نمود .

درپایان نمایندگان دانشگاه‌های شهرستان نظرات خود را در ارتباط با مصوبات مطرح شده اعلام کردند و گزارشی از عملکرد دانشگاه و امور خوابگاه‌ها و مشکلات دانشگاه و موانع موجود ارائه دادند.

لازم به ذکر است احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان ،جمشیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ، سرهنگ بیات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، سرهنگ اژدری فرمانده نیروی انتظامی ،علیرضا ابراهیمی فردمشاور ریاست و رئیس اداره توسعه و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول ،دکتر سید محمد رضا حسینی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول و جمعی از روسای دانشگاه ها و مسئولین شهرستان علی آبادکتول دراین جلسه حضور داشتند.

رفع مشکلات دانشجویان در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد شهرستان قرار گیرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .