عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 17مامور در سرشماری حضوری نفوس و مسکن در شهرستان گمیشان مشارکت دارند

فرماندار و مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن گمیشان خبر داد؛

17مامور در سرشماری حضوری نفوس و مسکن در شهرستان گمیشان مشارکت دارند

17مامور در سرشماری حضوری نفوس و مسکن در شهرستان گمیشان مشارکت دارند

"امانگلدی ضمیر" فرماندار و مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن گمیشان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گفت: 17 مامور در سرشماری حضوری نفوس و مسکن در شهرستان گمیشان مشارکت دارند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن گمیشان، ضمیر در این مصاحبه خبری افزود : طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت حضوری ازدیروز( 28 مهرماه ) همزمان با سراسر کشور در شهرستان گمیشان هم آغاز و تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: از مجموع این تعداد مامور ، 4 نفر در شهر گمیش تپه ، 4نفر در سیمین شهر ، 3 نفر در روستاهای بخش مرکزی و  5 نفر در روستاهای  بخش گلدشت سرشماری حضوری را با تبلت انجام می دهند و یک نفر نیز به عنوان مامور تلفنی ستاد می باشد.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان ادامه داد: یک نفر معاون فنی و آموزشی همراه با 3 نفر کارشناس فنی و اجرایی در سطح شهرستان گمیشان ، طرح سرشماری نفوس و مسکن را مدیریت می کنند.

ضمیر در بخش پایانی سخنان خود گفت: ماموران آمارگیر آموزشات لازم را برای اجرای سرشماری فراگرفته اند و از مردم فهیم شهرستان می خواهیم نهایت همکاری را با ماموران داشته باشند چرا که با اطلاعات به دست آمده در توسعه و پیشرفت جامعه و شهرستان نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد.

لازم به ذکر است سرشماری به روش اینترنتی نیز تا ساعت 24 جمعه 30 مهر ماه(فردا) ادامه دارد و آن دسته از همشهریانی که موفق به شرکت در این طرح نشدند می توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir در این طرح مهم و ملی شرکت کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 892
  • کد خبر : 26419