عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه سلامت شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت شهرستان  با حضور فیروزی فرماندار و رئیس کارگروه، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و سیجوال و سایر اعضای کارگروه  در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار و رئیس کارگروه سلامت شهرستان با تاکید بر پیگیری مصوبات قبلی گفت: مصوبات بایستی دقیق و قابل اجرا باشد تا با همکاری ادارات شهرستان محقق شود.
وی با اشاره به موضوع تحکیم بنیان خانواده گفت: برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه بایستی بطور جدی پیگیری شود و هر ماه در یک روستا با همکاری آموزش و پرورش و مسئولیت مرکز بهداشت آن روستا و با نظارت دهیاران و نظارت عالیه فرمانداری روزهای پنجشنبه در مدارس برگزار شود.
فیروزی با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش اظهار داشت: هر تغییری توسط آموزش امکان پذیر می شود، حضور در کلاس ها تحرک ایجاد می کند و اگر می خواهیم جامعه ای پویا و متحول داشته باشیم و شاهد توسعه و رشد جامعه باشیم در همه حوزه ها بایستی آموزش را مد نظر قرار دهیم. لذا همه ادارات و دستگاهها در سطح شهرستان بایستی در حوزه های مرتبط با خود درخصوص آسیب های اجتماعی دوره های آموزشی برگزار کنند تا مشکلات کاهش یابد.

جلسه کارگروه سلامت شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه سلامت شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .