عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 100 تخت به ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس افزوده خواهد شد


100 تخت به ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس افزوده خواهد شد

100 تخت به ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس افزوده خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست مشترک با مدیر درمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ازتمام ظرفیتها برای حل مسائل بیمارستان خاتم الانبیا استفاده خواهیم کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: بیمارستان خاتم الانبیا برند شهرستان در بین بیمارستانهای تامین اجتماعی کشور است و با تمام توان از همه ظرفیتها برای ارتقای این بیمارستان استفاده خواهیم کرد.
وی بیمارستان خاتم الانبیا را از بیمارستانهای مورد وثوق مردم عنوان کرد که اغلب مردم شهرستان گنبدکاووس را تحت پوشش قرار داده است.
وی یادآور شد: نوبت دهی بیماران، شبانه روزی کردن داروخانه بیمارستان از مسائلی است که در جلسات فی مابین بررسی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه هر تخت بیمارستانی 5 میلیارد ریال برای دولت هزینه دارد، اولویت دولت را تجهیز و ارائه خدمت بهتر به مردم در بخش درمان عنوان کرد و افزود: بخش جراحی بیمارستان خاتم الانبیا در حال حاضر با 30 درصد ظرفیت اسمی در حال فعالیت است که جذب متخصص و جراح از اولویتهای این بیمارستان است.
دکتر احمد نصرتی همچنین از حل مشکل برق بیمارستان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس به عنوان یک مرکز درمانی جنرال کامل باکلیه بخشهای تخصصی در حدود ١٤ هکتار و با زیربنای ٣٣٠٠٠ مترمربع اکنون با ١٥٠ تخت ثابت فعال است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 644
  • کد خبر : 26765