عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توانمند سازی ازطریق ایجاد اشتغال وامنیت مناطق حاشیه شهرازاهداف اصلی ستاد است

دشتیان در جلسه توانمند سازی سکونت گاههای شهرستان گرگان:

توانمند سازی ازطریق ایجاد اشتغال وامنیت مناطق حاشیه شهرازاهداف اصلی ستاد است

توانمند سازی ازطریق ایجاد اشتغال وامنیت مناطق حاشیه شهرازاهداف اصلی ستاد است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،با حضور مهندس دشتیان جلسه توانمند سازی سکونت گاههای غیر رسمی شهر گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با تسلیت ایام شهادت جانگداز سه ساله شهیده کربلا و نازدانه آقا اباعبدا... الحسین(ع)،باب الحوائج خانم حضرت رقیه سلام الله علیها در ادامه بیان داشت: سیاست دولت در بحث سکونت گاههای غیررسمی ،ایجاد اشتغال و فراهم کردن امکانات سلامت در این مکان ها می باشد .

ابراهیم دشتیان در این جلسه ضمن پیگیری فعالیت های دستگاه های عضو تأکید کرد:توانمند سازی از طریق ایجاد اشتغال و امنیت مناطق حاشیه شهر ازاهداف اصلی ستاد است و ارائه گزارشات مصوراز اقدامات صورت گرفته ادارات متولی باید در ابتدای هر جلسه در دستور کار کمیته قرار گیرد .

دشتیان افزود: با توجه به سیاست ها و برنامه های ابلاغی در شهرستان گرگان و در محلات اسلام آباد ،کوی محتشم،قلعه حسن ،انجیراب و اوزینه این سکونت گاهها در حال گسترش هستند که دستگاه ها باید مطالعات تخصصی در خصوص تغییرات جمعیتی انجام دهند .

وی همچنین خواستارحضور مشاوران توانمد در این زمینه از سوی دستگاه ها گردد و با توجه به ابلاغیه اجرای پروژه های توانمند سازی از سوی ستاد ملی توانمند سازی کشور و استانداری گلستان ، هرگونه اقدام با هماهنگی صورت پذیرد .

دشتیان در ادامه خواستار فراهم نمودن و ایجاد مکانهای فرهنگی ،ورزشی؛ایجاد استحکام سازی مناسب و ایجاد اشتغال و حرفه آموزی از سوی فنی و حرفه ای در این مکان ها شد .

توانمند سازی ازطریق ایجاد اشتغال وامنیت مناطق حاشیه شهرازاهداف اصلی ستاد است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 620
  • کد خبر : 27046