عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان برگزار شد


سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان برگزار شد

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان برگزار شد

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان با حضور "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان و اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دشتیان در این جلسه به طرح تفکیک زباله اشاره کرد و گفت:طرح تفکیک از مبدأ زباله های شهری با هدف حمایت و کمک به رفع مشکلات و موانع پیش رو لازم است حساسیت و اهتمام بیشتری از سوی شهرداری های گرگان ،جلین و سرخنکلاته جهت تسریع در اجرایی نمودن طرح فوق بنحو مطلوب و بهینه انجام پذیرد.

وی افزود:حفظ محیط زیست و بهداشت محیط وظیفه همه دستگاه ها بوده وباید توجه زیادی در این زمینه داشته باشیم .

دشتیان در ادامه به موضوع تفرجگاهها در مکان هایی از جمله ناهارخوران و توسکستان و پارک جنگلی قرق اشاره کرد و ازشهرداران و بخشداران خواست با همکاری دهیاران در حفظ محیط زیست همکاری نمایند .

دشتیان گفت:در حال حاضرشهرداری ها در جهت طرح تفکیک صحیح و بهداشتی زباله ها قراردادهایی با پیمانکاران پروژه در شهرستان منعقد کرده اند.

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری اظهار داشت: مهمترین مشکل در طرح تفکیک،وجود افراد غیرمجازی است که توسط چهارچرخ ،موتورسیکلت و یا وانت فعالیت می کنند که اکثریت آنها از تبعه غیرایرانی هستند باعث اخلال در کار می شوند که از طریق مراجع قضایی درحال پیگیری این موضوع در شهرستان هستیم.

وی یادآور شد : طبق ماده 7قانون، پسماند درخارج از شهرها و روستاها بعهده بخشداری ها می باشد که بخشداری های مرکزی و بهاران نیاز است در این مهم ترتیبی اتخاذ نمایند تا برخی تفرجگاه ها و اماکن که در حیطه کاری و حوزه آنها می باشد را از لحاظ موارد بهداشتی و امکانات رفاهی مدیریت و ساماندهی نمایند .

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان برگزار شد

 

سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 27424