عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای گرگان و آق قلا با فرماندار

صبح امروز اتفاق افتاد:

دیدار مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای گرگان و آق قلا با فرماندار

دیدار مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای گرگان و آق قلا با فرماندار

 صبح امروز یکشنبه 14 آذر ماه،"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا با "داوود خسروی"مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای گرگان و آق قلا در محل دفتر فرماندار دیدار و گفتگو نمود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،نماینده عالی دولت در این دیدار،بنیاد مسکن را یک نهاد انقلابی متخصص معرفی نمود و ابراز داشت: مردم چه در روستاها و چه در شهرها نگاه ویژه ای به بنیاد مسکن دارند چرا که فعالیتهای گسترده بنیاد مسکن با زندگی مردم عجین شده است.

 فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره در اجرای سریع و با کیفیت طرح های عمرانی جز دستگاهای موفق و پیشتاز است گفت: تهیه و اجرای طرح هادی، سنددار کردن املاک، طرح مقاوم سازی مساکن در روستاها و ... از جمله اقدامات عمرانی مهم و چشمگیری هستند که چهره روستاها و شهرها را دگرگون کرده است.

 این مقام مسئول در شهرستان افزود:با توجه به اینکه 70 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند با پرداخت تسهیلات بیشتربه روستائیان برای مقاوم سازی مساکن آنان اقدام شود و در این رابطه بانکهای عامل نیز باید همکاری بیشتری داشته باشند

 "ضمیر" در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده روستاهای مجاور شهر شد و گفت: با توجه به مهاجر پذیری و توسعه سریع جمعیت شهری و روستاهای اطراف شهر،باید از تخریب زمینهای کشاورزی و ایجاد حاشیه نشینی جلوگیری کرد.

دیدار مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای گرگان و آق قلا با فرماندار

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1101
  • کد خبر : 27980