عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است

فرماندار در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آق قلا:

اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است

اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: پروژه های نیمه تمام بسیاری در این شهرستان در دست اقدام است که تکمیل و اتمام آنها را اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، شامگاه روز سه شنبه 7 دی ماه، "امانگلدی ضمیر" در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و خدماتی شهر آق قلا که با حضور "مهندس حمیدی" مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ،شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر در محل دفتر فرماندار برگزار شد، گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام باید تلاش شود.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان شهرستانی در توسعه و عمران و آبادانی منطقه اظهار نمود: علیرغم همه مشکلات اقتصادی خوشبختانه دولت "تدبیر و امید" با برنامه ریزی های دقیق کارنامه قابل قبولی از خود ارائه نموده است.

 فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت: باتوجه به اینکه بسیاری از پروژه ها ی موجود در شهرستان قبل سال 92 رشد چندانی نداشتند با پیگیری های انجام شده، پروژه ها روند روبه رشدی را در پیش گرفته و در آینده ای نزدیک قابلیت بهره برداری را خواهند داشت.

 ایشان به اهتمام جدی دولت در توسعه و عمران آبادانی شهرها و روستاها در بحث آسفالت اشاره نمود و افزود:برای روکش آسفالت داخل شهر آق قلا 1000 تن قیر رایگان توسط اداره کل شهرسازی استان تأمین و در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

 "ضمیر" در پایان خطاب به اعضای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آق قلا تاکید کرد: آن چیزی که باعث توسعه و پیشرفت شهرستان می شود باید با نگاه ملی برای رونق اقتصادی و کسب و کار گام برداریم و پروژه هایی که برای شهرستان تعریف می شود باید اثرگذار باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 755
  • کد خبر : 28849