عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی


پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با صدور پیامی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، یار صدیق امام (ره)، رهبری و مردم را به محضر حضرت ولی عصر (عج ) و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.
عبدالقدیر کریمی در پیام خود عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی مردی از سلاله مجاهدان نستوه و متفکران دینی و روحانی خدوم بود که مبارزات طولانی ایشان با رژیم ستم شاهی، استکبار و صهیونیزم مثال زدنی بود.
وی اظهار کرد: این عالم مجاهد، مردی برای زمان های سخت و تصمیم های راهبردی بود، آنگونه که نقش او در مبارزات 15 خرداد سال 42 و پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیر و در برپایی نظام اسلامی، محوری حایز اهمیت و درخشان بود.
وی با اشاره به اینکه ایفای نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسئولیت هایی چون عضویت شورای انقلاب، ریاست مجلس شورای اسلامی، جانشینی فرماندهی کل قوا در دوران دفاع مقدس، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیاری از مسئولیت های مهم دیگر بعد از انقلاب اسلامی؛ گفت: از شاخصه های این مرد بزرگ و سیاستمدار برجسته و مدیر شجاع و دانشمند؛ ایمان راسخ، هوشی سرشار، مدیریتی درخشان ومتانت و شکیبایی کم نظیر بود.
وی تصریح کرد: او که عاشق انقلاب اسلامی و سربلندی و عزت ایران و ایرانی بود در این مسیر از هیچ مجاهدتی فروگذار نکرد.
وی در ادامه با بیان اینکه این مجاهد خستگی ناپذیر که قلبش از عشق به اهل بیت (ع) و امام (ره)سرشار بود اینک به صف بزرگان فقید انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و یاران بزرگ ایشان چون شهیدان بهشتی، مطهری پیوسته است، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج )، مقام معظم رهبری و یار وفادار وی رییس جمهوری و بیت معزز ایشان و حوزه های علمیه و مردم ایران بویژه مردم گنبد کاووس تسلیت گفت


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 29308