عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان برگزار گردید


جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان برگزار گردید

جلسه ستاد ساماندهی  جوانان  شهرستان برگزار گردید

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان به ریاست میرزایی فرماندار و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزایی در این جلسه گفت  : مسائل مربوط به جوانان از موضوعات مهم جامعه می باشد و بیشترین آسیبهای اجتماعی  ،  در حوزه جوانـــــان وجود دارد و دشمنان سرمایه گذاری ها و تبلیغات عظیمی را برای خارج کردن جوانان از چرخه فعال جامعه  نمودند .

میرزایی افزود  : در حوزه جوانان و دانش آموزی با برنامه ای حساب شده می توان از آنها مراقبت و حمایت کرد و در این حوزه نقش نهاد اجتماعی مانند اولیاء و مربیان سازنده و تأثیرگذار می باشد .

وی با تأکید بر اینکه گرایش بیش از اندازه به هر چیزی اعتیاد آور است افزود : اعتیاد به فضای مجازی از مسائلی است که دنیا به آن دچار شده و با برنامه ریزی  و  اقدامات موثر به  ویژه با توجه به مسئله  اشتغال  ، تقویت نیروی ایمان و  امورات ورزشی و تربیتی می توان از  آسیبهای  این  بخش  کاست  .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان ، در پایان سخنان خود از دستگاههای مرتبط شهرستان خواستند از طرحهای سازنــــــــده جوانان حمایت نمایند و در صورتی که طرح اشکالاتی داشته باشد با هدایت و راهنمایی مجری طرح  از مشکلات بعدی و سرخوردگی جوانان جلوگیری بعمل آید . 

جلسه ستاد ساماندهی  جوانان  شهرستان برگزار گردید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 508
  • کد خبر : 29780