عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

 جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن  با محوریت هماهنگی جهت اجرای برنامه های دهه مبارک فجر  با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار و نمایندگان بانوان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان  صبح روز دوشنبه 5 بهمن ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تسلیت درگذشت مجاهد یاور رهبری آیت ا.. هاشمی رفسنجانی و رحلت حاج اخوند عابدی کر امام جمعه اهل سنت شهرستان و تسلیت حادثه پلاسکو و شهادت آتشنشانان و عده ای از هموطنان و تبریک دهه فجر گفت: در آستانه  دهه مبارک فجر هستیم . پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن برای ملت ایران روزهای بسیار باشکوهی است.

وی افزود: ایام دهه فجر، ایام ملی و اسلامی برای ملت فهیم ایران و بسیار ارزشمند و مهم و حیاتی است بویژه روز 22 بهمن که روز  میثاق مجدد با آرمان های شهدای قبل از انقلاب و بعد از انقلاب است.

فرماندار اظهار داشت: این انقلاب با ریخته شدن خون بسیاری از هموطنان جان بر کف ما و با زحمت و مشقت شکل گرفت. در واقع روز 22 بهمن روز میثاق و پیمان مجدد با همه مبارزان قبل از انقلاب و رزمندگان بعد از انقلاب است که در راه حفظ این انقلاب جان خود را از دست داده اند.

در ادامه فیروزی به نقش خطیر بانوان در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان نقش بسیار مهم و ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلام و بعد از انقلاب  در دوران جنگ تحمیلی  ایفا کرده اند و در حال حاضر نیز با توجه به اینکه بانوان نقش اصلاح امور و تربیت فرزندان را به عهده دارند اگر بانوان  در این زمینه تلاش کنند تا حد زیادی میزان آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی در پایان خواستار حضور پرشور و گسترده بانوان در راهپیمایی 22 بهمن امسال شد تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم در شهرستان باشیم.

معاون فرماندار نیز  ضمن تسلیت  ارتحال آیت ا.. هاشمی رفسنجانی و رحلت حاج آخوند عابدی کر  و تبریک دهه فجر رفت: یکی ازقشرهایی که در پیروزی انقلاب نقش بی بدیل و انکارناپذیری داشت قشر بانوان بود.

‌وی گفت: بانوان چه در جریان انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ‌ تحمیلی افتخارآفرینی کردند اکنون نیز بانوان توانمندی خودشان را به همه نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی ازکمیته های فعال شده ی ستاد دهه فجرکمیته بانوان است افزود: یکی از روزهای جشن های فجر به نام منزلت زن و تحکیم خانواده نامگذاری شده است لذا صمیم گرفتیم با حضور بانوان  شهرستان همایشی را در روز 16بهمن ماه برگزار نماییم.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی توانمندی بانوان و بیان نقش‌ بانوان در پیروزی انقلاب دانست.

وی افزود:  فرهنگ انقلابی گری باید سینه به سینه منتقل شود تا از دستاوردهای انقلاب صیانت کنیم.

برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .