عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید


کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید

کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز  کاروان تدبیرو امید شهرستان بندرگز جهت بررسی و پیگیری مشکلات  روستاهای شهرستان  به روستای جفاکنده از توابع بخش نوکنده اعزام شد.
فرماندار بندرگز گفت : باید قدر برکات انقلاب را بدانیم ، یکی از اهداف مهم نظام و انقلاب این بود که فاصله ها بین مردم و مسوولین را کمتر کند.و مسوولین در کنار مردم و از جنس مردم می باشند.
 وی افزود : با گذشت دوسال از اجرای طرح کاروان تدبیر و امید یازدهمین سفراین  کاروان در  روستای جفاکنده محقق شده است.
میرزایی گفت : یکی از مزیتهای این سفر این بود که اهالی روستا بی واسطه و چهره به چهره با مسوولین دیدار و گفتگو کنند.
علی اصغر میرزایی افزود : یکی از اهداف این دولت توسعه  متوازن است یعنی روستاها همزمان با شهرهاتوسعه یابند و یکی از شاخصهایی که روستاها را به عنوان روستای توسعه یافته معرفی می کند اشتغال پایدار است که زمینه اش در روستاها وجود دارد.
میرزایی تغییر آنتن های مخابراتی و افزایش سرعت اینترنت به ۴g، صدور اسناد مالکیت زمینها با تعلیق موقت بدهیهای معوق به اوقاف ، احداث حوضچه سوم تغذیه مصنوعی در روستا ، شروع فاز دوم طرح هادی روستا با تفاهم نامه دهیاری و بنیاد مسکن و ... را  از جمله مصوبات این سفر اعلام کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با یاد آوری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت : حضور و مشارکت حداکثری ما در این روز نشان دهنده اقتدار و صلابت وتثبیت نظام جمهوری اسلامی و بیعت و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری خواهد بود .
علی نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری  نیز در این مراسم با اذعان به محدودیت اعتبارات گفت : روستای جفاکنده یکی از روستاهای مستعد و پویا شهرستان بندرگز می باشد .
وی اظهار داشت در سال ۹۴ مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال از محل امور مالیاتی و  ۲۵۰میلیون ریال از محل سرانه شهرداریها به این روستا اختصاص یافته و در سال ۹۵ نیز تا کنون مجموعا ۳۶۰ میلیون ریال اختصاص یافت. علاوه بر اینها چند دستگاه وسایط نقلیه سنگین و نیمه سنگین جهت امورات روستا به دهیاری این روستا اختصاص یافته است.
همچنین ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات نیرو تا چند روز آینده واریز خواهد شد که این اعتبارات علاوه بر سرانه جمعیت می باشد.
وی طرح اعزام کاروان تدبیر و امید را یکی از ایده های خوب و ارزشمند ی دانست که توسط علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز پایه گذاری شد و بسیاری از مشکلات روستاها از این طریق رفع خواهد شد.
نصیبی افزود : مقرر شد این طرح به عنوان یک ایده برتر در سراسر استان مطرح و اجرا گردد .
گفتنی است حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف ، علی نصیبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها ، نصیری مدیر شرکت برق استان و پولاد وند مدیر بیمه روستایی و عشایری از جمله مسوولان استانی حاضر در این سفر بودند و در پایان این مراسم از تعدادی مدیران استانی و شهرستانی و محلی با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید

 

کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید

 

کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید

 

کاروان تدبیر و امید به روستای جفاکنده رسید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1669
  • کد خبر : 30363