عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون کارگری و صنفی شهرستان گمیشان برگزار شد


جلسه کمیسیون کارگری و صنفی شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه کمیسیون کارگری و صنفی شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه کمیسیون کارگری و صنفی شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با تأكيد بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از اين رو همكاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي حل و فصل مشكلات جامعه كارگري هموار سازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری گفت: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور درگرو فعالیت های مسئولانه کارگران وتعامل مثبت وسازنده مدیران واحدهای تولیدی برمی گردد و دراین خصوص کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند .

وی حمایت از کارگران و کارفرمایان را حرکت در مسیر توسعه دانست و افزود: حمایت از کارگران و کارفرمایان زمینه ساز رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور می باشد.

فرماندار گمیشان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کارگروه های رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات ویژه در جهت رونق تولید را از اقدامات ارزنده دولت در حمایت از کارگران و کارفرمایان می توان برشمرد.

در اين نشست اهم مسائل و مشكلات كارگري شهرستان، مسائل اقتصادي و مشكلات صاحبان بررسي شد.

 

جلسه کمیسیون کارگری و صنفی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه کمیسیون کارگری و صنفی شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 740
  • کد خبر : 30489