عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دسترسی آسان مردم به مراکز خرید و رعایت مسائل بهداشتی

فرماندار در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان آق قلا تاکید کرد:

دسترسی آسان مردم به مراکز خرید و رعایت مسائل بهداشتی

دسترسی آسان مردم به مراکز خرید و رعایت مسائل بهداشتی

 "امانگلدی ضمیر" گفت: مراکز خرید برای مردم در دسترس بوده و مسائل بهداشتی را رعایت نمایند.

 صبح امروز یکشنبه یکم اسفند ماه،جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور اعضای این کمیسیون در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" با تاکید بر افزایش قدرت اجرایی تصمیم‌های ستاد تنظیم بازار، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید بازرسی و نظارت مستمر بر بازار عرضه کالا و خدمات داشته باشد.

 وی، تنظیم بازار را وظیفه ذاتی همه دستگاه ها، نهادها و اتحادیه های صنفی مرتبط اعلام کرد و افزود: سیاست تنظیم بازار، دفاع از حقوق تولیدکننده، توزیع کننده و مردم به عنوان گیرنده خدمات و کالا است و هرچه حضور مسئولان در این حوزه پر رنگ تر باشد، اطمینان مردم نیز بیشتر می شود.

 فرماندار شهرستان آق قلا در خصوص تامین اقلام میوه با توجه به سرمازدگی باغات استان و تامین نیاز روزهای پایانی سال و عید نوروز، گفت: مردم جامعه به طبقات و درآمدهای مختلف تقسیم می شوند و باید در این زمینه ذائقه، مصرف و درآمد هر طبقه را مورد توجه قرار دهیم، ضمن اینکه کیفیت نیز باید مدنظر باشد.

 "ضمیر" در این جلسه خواستار ایجاد یک مرکز خرید اقلام و مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در شهر انبار الوم علاوه بر مراکز خرید تعریف شده در شهر آق قلا شد.

دسترسی آسان مردم به مراکز خرید و رعایت مسائل بهداشتی

 

دسترسی آسان مردم به مراکز خرید و رعایت مسائل بهداشتی

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 496
  • کد خبر : 30867