عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار و سایر اعضا  روز یکشنبه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تشکر از حضور فرهنگیان و دانش اموزان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: این حضور پرشور مردم مایه دلگرمی و امید مسئولین  و در واقع نشانه ی اعتماد مردم به دولت است.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: سرعت آسیب های اجتماعی در شهرستان خوشبختانه تا حدودی کاهش یافته است. در این راستا بایستی از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ بستن کمربند ایمنی توسط نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از طریق دانش آموزان وارد عمل شد و توانست در مدت کمی این فرهنگ را در جامعه نهادینه کند.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان گفت: یک گروه دانش آموزان آسیب پذیر هستند که بایستی شناسایی و برنامه ریزی برای انها صورت گیرد و دوم دانش آموزانی که اهرم نظارتی هستند و ازآنها به نوان ناظر، همیار و همراه می توان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی کمک گرفت.

فیروزی نقش آموزش و پرورش را حیاتی و بی بدیل خواند و اظهار داشت: آموزش و پرورش ابزار فوق العاده ای در تمام امور است و علیرغم آسیب پذیر بودن، هم معلمان و هم دانش اموزان می توانند در جلوگیری از آسیب ها نقش اساسی داشته باشند.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .