عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار و رییس ستاد انتخابات :

اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش با حضور خسروی ، فرماندار و رییس ستاد انتخابات، اسماعیل طوسی بخشدار لوه ، حاجیلری دبیر ستاد انتخابات جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گالیکش در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار گالیکش ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت گفت:در اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات در خدمت شما عزیزان هستیم و در واقع از امروز کار ما شروع خواهد شد.

وی افزود: بر اساس قانون مراجع چهارگانه باید پاسخ اولین استعلام هایی را که فرستاده ایم را بدهند و بر این اساس هیئت اجرایی پس از دریافت پاسخ استعلام ها به بررسی و تایید صلاحیت ها خواهد پرداخت و در واقع هیئت اجرایی مسئول تایید صلاحیت هاست.

خسروی بر تشکیل جلسات هیئت اجرایی بصورت مستمر تاکید کرد و گفت: خود استعلام ها دلیل بر رد و یا تایید هیچ یک از داوطلبان نخواهد بود و در هر صورت باید تلاش کنیم آنچه را که قانون به ما تکلیف کرده مانند مواد 27،28 و 29 را مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار گالیکش تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که ضمن رعایت و توجه به قانون وظیفه اصلی تشخیص با مردم است و ما باید تلاش کنیم که حق قانونی که برای مردم وجود دارد را به خود مردم واگذار کنیم و محدودیتی از این دست قائل نشویم. باید تلاش کنیم که خودمان را بجای مردم نگذاریم.

اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 635
  • کد خبر : 32207