عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی هفته کتاب و کتابخوانی در بندرگز برگزار شد

با حضور روابط عمومی دستگاه های اجرایی/

جلسه هماهنگی هفته کتاب و کتابخوانی در بندرگز برگزار شد

بمنظور اجرای هر چه بهتر برنامه های بیست و دومین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ، جلسه ای با حضور مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بندرگز برگزار شد .

معاون فرمانداری بندرگز در این جلسه گفت : ترویج نهضت مطالعه کتاب و کتابخوانی در جامعه نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی است .

محمد حیدری افزود : یکی از شاخصه های ارزیابی رشد ، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن است .

وی اظهار داشت : فرهنگ ، محوری ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می شود و یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی ، اهمیت دادن به مساله کتاب ، کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه است .

حیدری ادامه داد :  یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی هر جامعه سرانه مطالعه ، میزان تولید و مصرف اطلاعات و کالاهای فرهنگی در آن جامعه است . 

معاون فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان ها کمک می کند تا میراث فرهنگی و ارزشهای دینی و تاریخی خود را بشناسد.

حیدری تاکید کرد : تشویق آحاد مختلف جامعه به کتابخوانی از جمله کارهای بسیار اساسی و مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و روابط عمومی دستگاه های اجرایی نقش مهمی در این زمینه می توانند ایفا کنند .

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1316
  • کد خبر : 3240